نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۹

جزییات جدید بسته Operation Absolute Zero بازی Call of Duty: Black Ops 4

استودیو تری‌آرک اخیرا اطلاعاتی از شخصیت جدید و تغییرات بخش Blackout در بسته Operation Absolute Zero بازی Call of Duty: Black Ops 4 ارائه کرده است. 

بازی Call of Duty: Black Ops 4 چند وقت پیش منتشر شد و با اینکه استودیو تری‌آرک تصمیم گرفته بود تا در این نسخه قید بخش داستانی را در بازی بزند، توانست به تجربه‌ای با‌کیفیت تبدیل شود و نمره‌های خوبی هم دریافت کرد. این بازی به‌زودی میزبان بسته الحاقی Operation Absolute Zero خواهد شد که امروز جزییات جدیدی از آن ارائه شده است. 

این بسته الحاقی یک شخصیت یا به تعبیر خود بازی Specialist جدید به نام Zero به جدید‌ترین نسخه کالاف دیوتی اضافه خواهد کرد. این شخصیت در اصل یک هکر است و به‌لطف همین تخصص هم می‌تواند حواس بازیکنان دشمن را در جریان نبرد‌های چندنفره بازی پرت کند. علاوه بر این قرار است چند سلاح هم به بازی اضافه شود که شامل Daemon 3XB SMG، SWAT RFT و اسلحه سرد Secret Santa می‌شوند. 

بسته الحاقی Operation Absolute Zero همچنین تغییراتی هم در بخش بتل رویال بازی یا همان Blackout اعمال می‌کند؛ به طوریکه اولا شاهد تغییر فضای کلی محیط خواهیم بود که حالتی زمستانی‌تر پیدا خواهد کرد. به‌علاوه یک منطقه کاملا جدید به اسم Hijack و یک ماشین جدید به اسم ARAV هم به این بخش اضافه خواهند شد. بازیکنان پس از انتشار بسته مذکور، قادر خواهند بود تا شخصیت Zero و همچنین گلادیاتور‌های بخش زامبی بازی را آزاد و در قسمت بلک‌اوت از آن‌ها استفاده کنند. در نهایت بخش بلک‌اوت بازی قرار است دست‌خوش تغییراتی شود که باعث خواهند شد تا تعادل کلی بازی را بهبود ببخشد. هنوز جزییات دقیقی از این موارد ارائه نشده است اما در جریان آن، شاهد تغییراتی روی دو اسلحه Spitfire و SDM و احتمالا تضعیف جزئی آن‌ها خواهیم بود. 

بسته جدید Black Ops 4 روی بخش زامبی هم تاثیر خواهد گذاشت؛ به این شکل که سیستم Black Ops Authenticity Stamp به این بخش اضافه خواهد شد که بسته به کار‌هایی مثل کشتن زامبی‌ها که در این بخش انجام می‌دهید، Stamp‌هایی به‌تان می‌دهد که می‌توانید با آن‌ها سطح خودتان را به رخ بقیه بکشید. همچنین از این پس سطوح Black Market از طریق بخش زامبی هم قابل دریافت خواهند بود. 

بسته جدید Black Ops 4 همچنین تغییراتی هم روی بلک مارکت بازی خواهد داشت و Tier Showcase را از ۲۰۰ به ۱۰۰ کاهش خواهد داد. این بسته قرار است فردا ۲۰ آذر منتشر شود. برای آشنایی بیش‌تر با Black Ops 4، می‌توانید بررسی آن را در زومجی بخوانید. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده