نویسنده: آریا بهپور
// شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

نسخه کالکتور Jak and Daxter: The Precursor Legacy برای پلی استیشن 4 عرضه شد

این نسخه مخصوص به شکلی بسیار محدود تولید شده است.

شرکت Limited Run Games که با عرضه نسخه‌های ویژه و کالکتور بازی‌های ویدیویی شناخته می‌شود، در همکاری با سونی و ناتی داگ اقدام به انتشار نسخه کالکتور Jak and Daxter: The Precursor Legacy برای پلی استیشن 4 کرده است؛ بازی‌ای که ۱۷ سال قبل برای پلی استیشن 2 عرضه شده بود.

این بازی در قالب دو نسخه استاندارد و کالکتور در اختیار طرفداران جک و دکستر قرار می‌گیرد و تعداد آن هم بسیار محدود است؛ به طوری که تنها ۵۰۰۰ عدد نسخه استاندارد و ۲۵۰۰ عدد نسخه کالکتور برای فروش در سایت Limited Run Games قرار داده شده است. البته بعد از پایان فروش سری اول این محصول، تعداد بیشتری از آن در سایت قرار خواهد گرفت.

نسخه کالکتور بازی شامل این موارد می‌شود:

  • یک کپی از Jak and Daxter: The Precursor Legacy
  • جعبه سخت و طلاکوب شده
  • موسیقی‌های رسمی بازی که پیش از این منتشر نشده‌اند
  • یک عدد پوستر به ابعاد ۴۵ در ۶۱ سانتیمتر
  • کتابی تحت عنوان A Deep Dive into Jak and Daxter در مورد طراحی‌های این اثر
  • یک عدد فلش مموری ۱۶ گیگابایت با طرح مموری کارت پلی استیشن 2
  • تعدادی کارت کلکسیونی
  • یک عدد گوی فلزی مخصوص (Precursor Orb)

قیمت نسخه استاندارد ۲۴.۹۹ دلار و نسخه کالکتور هم ۷۴.۹۹ دلار است.

جک و دکستر

در کنار نسخه اول بازی، نسخه‌های محدودی از بازی‌های دوم و سوم به همراه Jak X: Combat Racing هم برای پیش‌فروش گذاشته شده‌اند که در آینده‌ای نزدیک به دست خریداران خواهند رسید. اگر کسی هر چهار نسخه بازی را خریداری کند هم یک جعبه ساختگی از Jak 4 هدیه می‌گیرد؛ بازی‌ای که ناتی داگ مدتی روی ایده‌های آن کار می‌کرد ولی هرگز ساخته نشد. همچنین یک کد مخصوص به خریداران داده می‌شود که می‌توانند با آن یک تم ویژه از جک 4 را در پلی استیشن 4 خود استفاده کنند؛ تمی که بر اساس یکی از طرح‌های اولیه بازی ساخته شده است.

همچنین سونی و ناتی داگ به مناسبت سالگرد تولد این مجموعه، تم کلاسیکی از آن را برای پلی استیشن 4 منتشر کرده‌اند و استیکرهایی هم از بازی برای محصولات اپل عرضه شده است.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده