نویسنده: حمزه سروری
// چهار شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۶

محتوای بازی Hitman 2 در ماه دسامبر مشخص شد

شرکت IO Interactive اهداف مأمور ۴۷ در ماه دسامبر را اعلام کرد. برای اطلاعات بیشتر با زومجی همراه باشید.

توسعه‌دهند‌ه بازی هیتمن 2، یعنی استودیو IO Interactive پیش از این اعلام کرده بود که در ماه دسامبر (آذر-دی) همانند همیشه محتویاتی به بازی تحسین‌شده‌ی خود اضافه می‌کند و اکنون اعلام کرد که این محتوا شامل قراردادها، اهداف و مراحل اختصاصی می‌شود.

در روز پنج شنبه ۱۵ آذر (۶ دسامبر) پنج هایلایت جدید که شامل قراردادهای دست‌چین شده توسط توسعه‌دهنده می‌شود در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت؛ این قراردادهای دست‌چین شده Occupational Hazards نام‌گذاری شده‌اند. همان‌طور که از نامشان مشخص است این مأموریت‌ها روی «شغل»، «اشتغال» و «حرفه» تمرکز می‌‌کنند؛ پس برای با موفقیت به پایان رساندن آن‌ها باید سراغ پوشش‌های مخصوص خود بروید و مواظب هر قدم خود در مسیر کشتار دشمنان باشید. 

مراحل Escalation Contracts که پیش‌تر در نسخه‌ی قبل ظهور یافته بودند در Hitman 2 هم برمی‌گردند. این مراحل که Alewin Augment نام‌گذاری شده‌اند در نقشه‌ی جزیره‌ی Sgail به‌وقوع می‌‌‌پیوندند. بلاگ استودیو IO اطلاعات چندانی درباره‌ی آن‌ها به اشتراک نگذاشته است اما با توجه به مراحل Escalation نسخه‌ی پیشین باید منتظر اهدافی طاقت‌فرسا، با دوربین‌های مداربسته و نگهبانان بیشتر و باهوش‌تر باشیم. این مراحل در تاریخ ۲۲ آذر (۱۳ دسامبر) به بازی اضافه می‌شوند.

در تاریخ ۲۷ آذر (۱۸ دسامبر)، استودیو IO Interactive سورپرایزی مخصوص تعطیلات آخر سال دارد و آن را با محدودیت زمانی ارائه می‌کند که مشخصاً هیچ اطلاعاتی از آن منتشر نشده است.

۳۰ آذر (۲۱ دسامبر) هدف اختصاصی دیگری که راهش را به Hitman 2 باز می‌کند شخصیت «انقلابی» (The Revolutionary) خواهد بود و بازیکنان تنها یک‌بار فرصت دارند او را از پا در بیاورند و اگر او از دست‌شان گریخت دیگر امکان تکرار مرحله ممکن نخواهد بود. این شخصیت تنها ۱۰ روز در دسترس است و لباس مخصوص برای کشتن آن هم لباس جهان‌گرد عادی با دست‌کش‌های ساده خواهد بود.

سرانجام در تاریخ ۶ دی (۲۷ دسامبر) با مرحله‌ای اختصاصی پرونده‌ی سال ۲۰۱۸ بازی هیتمن ۲ بسته می‌شود. این مرحله که The Turms Infatuation نام دارد در سن فورتونا اتفاق می‌افتد و به همراه آن تغییراتی هم در گیم‌پلی به‌وجود می‌آید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده