نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۸

حالت PvP به بازی Pokemon Go اضافه می‌شود

با توجه به اعلامیه‌هایی که سازندگان بازی Pokémon Go منتشر کرده‌اند، حالت PvP در ماه جاری میلادی به این بازی محبوب اضافه خواهد شد.

بازی Pokemon Go یکی از آثار جریان‌ساز سال‌های گذشته است که برای ادامه‌دار بودن روند موفقیت‌هایش و اینکه همچنان جذاب و مفرح بماند، تغییرات زیادی را در المان‌هایش ایجاد کرده است. یکی از بخش‌هایی که از ابتدای انتشار بازی جایش در آن خالی بود، بخش رقابتی آنلاین بازیکن دربرابر بازیکن یا PvP بود که حالا در جریان تازه‌ترین اخبار بازی موبایل و به‌لطف اطلاعیه‌هایی که سازندگان بازی منتشر کرده‌اند، مشخص شد که در ماه جاری میلادی (آذر-دی) این حالت به بازی اضافه خواهد شد.

بخش PvP بازی در سه لیگ مختلف برگزار می‌شود. این سه لیگ با نام‌های Great ،Ultra و Master شناخته می‌شوند و برای اینکه هر بازیکن با بازیکن هم‌سطح خودش رقابت کند، حالت‌های مذکور در بازی گنجانده شده‌‌اند. شما با استفاده از یک Battle Code به‌خصوص، می‌توانید با بازیکنانی که در نزدیکی‌تان هستند رقابت کنید. شما همچنین می‌توانید با اشخاصی که Best Friend و Ultra Friend شما هستند، جدا از فاصله‌ی مکانی، حالت PvP را تجربه کنید.

در هنگام مبارزات PvP، بازیکنان می‌توانند از حمله‌های سریع، حمله‌های شارژ شده و سپرهای مدافع استفاده کنند. بازیکنان حتی می‌توانند برای زدن ضربه‌های موثر، Stardust و Candy خرج کنند. در پایان، هر دو بازیکنی که با یکدیگر وارد رقابت می‌شوند، پاداش دریافت خواهند کرد. در کنار رقابت با دیگر بازیکنان، شما می‌توانید به‌صورت روزانه با Team Leaderهای بازی رقابت کنید و جایزه بگیرید.

بازی Pokémon Go را هم‌اکنون می‌توانید روی iOS و اندروید تجربه کنید. هنوز تاریخ دقیق انتشار حالت PvP بازی مشخص نشده اما می‌دانیم که در ماه جاری میلادی که به تقویم خودمان می‌شود ماه‌های آذر-دی، باید منتظر انتشار این حالت باشیم.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده