// سه شنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۹

اعتراف راک استار به باگ های اقتصادی در بازی Red Dead Online

شرکت راک‌استار به وجود باگ‌هایی در سیستم اقتصادی بازی Red Dead Online اعتراف کرده و برای حل آن، به‌روزرسانی‌هایی را منتشر خواهد کرد.

مدتی می‌شود که شرکت راک استار بازی محبوب Red Dead Redemption 2 را منتشر کرده و رضایت بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. اما با عرضه‌ی بخش آنلاین بازی با نام Red Dead Online، کاربران کمی به مشکل خورده‌اند. به عنوان مثال در سیستم اقتصادی بازی، یک قوطی لوبیای پخته شده ارزش بیش‌تری نسبت به حلقه‌ی طلا دارد. Rockstar از ابتدای انتشار بخش آنلاین RDR2 گفته بود که باگ‌ها و ایراداتی در بازی وجود خواهد داشت.

راک‌استار در توییتی، مشکلات اعلام شده از سوی کاربران را تایید کرد و گفت که برای حل آن‌ها به‌روزرسانی‌هایی منتشر خواهد کرد. راک‌استار در این توییت گفت که تمام تلاش خود را می‌کند تا محیط اقتصادی بازی سرگرم‌کننده و سخاوتمندانه باشد اما استودیوی آن‌ها برای حل این مشکلات و ایجاد توازن در بازی، نیاز به زمان بیش‌تری دارد. احتمال می‌رود که یکی از این آپدیت‌ها تا هفته‌ی آینده منتشر شود. از دیگر مواردی که در این به‌روزرسانی‌ها به آن توجه خواهد شد، باگ قطع شدن ارتباط کاربر از سرورها و در نتیجه به بیرون پرت شدن شما از آن رقابت، است. طبق اعلام راک‌استار می‌توانید از طریق این لینک برای بخش آنلاین RDR2 بازخورد ارسال کنید.

در ادامه‌ی این آپدیت، به‌روزرسانی‌های دیگری هم در هفته‌ها و ماه‌های آتی منتشر می‌شود که هرکدام ویژگی‌ها و محتوای جدیدی به Red Dead Online اضافه خواهد کرد. یکی از ویژگی‌ها امکان خرید پول درون بازی، که با طلا (Gold) مشخص می‌شود، با پول واقعی است.

Red Dead Online هنوز در مرحله‌ی بتا قرار دارد و معلوم نیست که چه زمانی از فاز بتا خارج می‌شود. این بازی تنها برای پلتفرم‌های کنسولی پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شده و در دسترس است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده