// سه شنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۵

تاریخ شروع فصل هفتم بازی Fortnite مشخص شد

استودیو اپیک گیمز با انتشار یک عکس در حساب کاربری توییتر خود، اعلام کرد که فصل هفتم بازی Fortnite در تاریخ ۱۵‌ آذر ماه در دسترس قرار می‌گیرد.

کم کم به اواخر فصل ششم بازی Fortnite نزدیک می‌شویم و این گفته بدین معنا است که فصل هفتم فورتنایت به‌زودی در دسترس قرار خواهد گرفت. حال با توجه به جدیدترین اخبار بازی، استودیو اپیک گیمز (Epic Games)، سازنده و ناشر بازی فورتنایت، در حساب کاربری خود یک تصویر را منتشر کرده است که حال و هوای فصل هفتم را نشان می‌دهد.

ظاهرا در فصل هفتم بازی Fortnite شاهد حال و هوای برفی و زمستانی برای بازی هستیم. با توجه به نزدیک شدن به ایام کریسمس و تعطیلات سال نو، می‌توان حدس زد که یک منطقه‌ی برفی به این بازی اضافه خواهد شد و همچنین کاراکترهایی که برای فصل هفتم در نظر گرفته شده‌اند هم با حال و هوای کریسمس خواهند بود. همچنین استودیو اپیک گیمز تاریخ آغاز فصل هفتم را هم اعلام کرده است.

فصل هفتم بازی فورتنایت در تاریخ ۱۵ آذر ماه (۶ دسامبر) در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. همچنین در همین روز فصل ششم هم به اتمام می‌رسد. در گذشته میان پایان فصل جاری و آغاز فصل آینده بازی Fortnite، تقریبا یک یا دو روز زمان در نظر گرفته می‌شد که در اینجا، شاهد پایان و آغاز دو فصل در یک روز هستیم. کاربرانی که هنوز چالش‌های فصل ششم را دریافت نکرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به‌صفحه بازی فورتنایت، راهنمای چالش‌های این فصل را مشاهده کنند.

فصل هفتم بازی Fortnite


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده