// سه شنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۷

تریلر روز انتشار بازی Just Cause 4 منتشر شد

کمپانی اسکوئر انیکس با انتشار بازی Just Cause 4، تریلر روز عرضه‌ی این بازی را در دسترس قرار داد.

امروز بازی Just Cause 4 برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس قرار گرفته است و به همین مناسبت کمپانی اسکوئر انیکس (Square Enix) و استودیو آوالانچ (Avalanche Studios)، به‌ترتیب ناشر و سازنده‌ بازی Just Cause 4، ویدیو روز انتشار این بازی را منتشر کرده‌اند.

با توجه به جدیدترین اخبار بازی، در جریان ویدیو روز انتشار بازی Just Cause 4 شاهد صحنه‌های اکشن و مبارزات بازی هستیم که در جزیره‌ی Solís اتفاق می‌افتند. همچنین در بخش‌های دیگری از این ویدیو، میان‌پرده‌های سینمایی و کاراکترهای داستانی نشان داده می‌شوند. یکی از مواردی که تیم سازنده سعی کرده است در این نسخه آن را به‌نمایش بگذارد، واقع‌گرایانه‌تر بودن بازی نسبت به گذشته است. از این‌ رو زمانی که ریکو رودریگز، قهرمان بازی، از گلایدر خود استفاده می‌کند، شرایط آب و هوایی در نحوه‌ی حرکت کردن وی تاثیر گذار خواهد بود.

با این‌حال بازی Just Cause 4 دارای صحنه‌های اکشن و هیجان‌انگیز متعددی است که سازنده سعی کرده است از طریق آن‌ها بازیکنان را جذب بازی کند. در ادامه می‌توانید ویدیو روز عرضه بازی Just Cause 4 را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده