نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۸

اولین بسته الحاقی بازی Battlefield V تاخیر خورد

طبق اعلام استودیو دایس، بسته Chapter 1: Overture بازی Battlefield V که قرار بود امروز منتشر شود، تاخیر خورده است. 

Battlefield V، جدید‌ترین بازی شوتر اول‌شخص استودیو دایس، قرار بود امروز میزبان یک بسته الحاقی رایگان به نام Chapter 1: Overture شود؛ بسته‌ای که نقشه Panzerstorm و یک سری محتویات دیگر را به بازی اضافه می‌کند. با این حال استودیو دایس با انتشار پیامی اعلام کرد که به دلیل پیدا شدن مشکلاتی در این بسته، انتشار آن فعلا به تعویق افتاده است:

پس از اینکه متوجه شدیم بسته الحاقی باعث بروز مشکلاتی در بازی می‌شود، مانع از انتشار آن شدیم.

با اینکه هنوز تاریخ انتشار جدید این بسته الحاقی مشخص نشده اما دایس اعلام کرد که انتظار ندارد این تاخیر خیلی طولانی شود. در نتیجه شاید طی روز‌های آتی شاهد انتشار آن باشیم. همان‌طور که اشاره کردیم این بسته الحاقی، قرار است نقشه Panzerstorm را به بازی اضافه کند؛ نقشه‌ای که وقایع آن در کشور بلژیک و در سال ۱۹۴۰ جریان دارند و از نام آن هم می‌توان حدس زد که نقشه‌ای با تمرکز روی نبرد با تانک‌ها است. به‌گفته دایس ۱۷ تانک به‌صورت همزمان در این نقشه می‌توانند وارد نبرد شوند. 

Chapter 1: Overture البته محتویات دیگری هم دارد و از طریق آن، بخش داستانی The Last Tiger هم که پیش از این قفل بود در دسترس قرار می‌گیرد. در این بخش با یک سرباز نازی همراه می‌شویم که جدا از نبرد با دشمنان، در مورد ایدئولوژی‌های رهبران نازی‌ها و تصمیمات آن‌ها هم دچار شک و تردید شده است. در نهایت بسته الحاقی اول بازی قرار است بخش تمرینی Practice Range و همچنین یک سری چالش جدید هم به بازی اضافه کند که جوایزی برای بازیکنان در پی خواهند داشت. 

در ادامه می‌توانید تریلری از بسته الحاقی Chapter 1: Overture تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

همچنین در صورتی که هنوز بازی بتلفیلد V را تجربه نکرده‌اید، می‌توانید بررسی آن را در زومجی بخوانید؛ زومجی در بررسی بازی Battlefield V نمره ۸.۵ را برای آن در نظر گرفت و خلاصه‌ای از بررسی به شرح زیر است:

Battlefield V دو روی متضاد دارد؛ روی اول یک بخش داستانی ضعیف با مراحلی بسیار ساده و خسته‌کننده، هوش مصنوعی ضعیف و روایت داستان بسیار سطحی و روی دوم، یک بخش چندنفره بسیار جذاب و سرگرم‌کننده با انواع و اقسام حالت‌های بازی متنوع و در راس همه آن‌ها حالت Grand Operation که در این نسخه به یک نوع تکامل و بلوغ خاص رسیده است. همین مساله ساخته جدید دایس را به اثری کاملا مناسب برای علاقه‌مندان به تجربیات چندنفره و شاید خسته‌کننده برای طرفداران بازی‌های داستانی تبدیل می‌کند. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده