// دوشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۸

کاراکترهای جدید بازی Tekken 7 معرفی شدند

کمپانی باندای نامکو در جریان مسابقات فینال Tekken 7 از ۳ کاراکتر جولیا، آرمور کینگ و ماردوک برای فصل دوم رونمایی کرد.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco) در جریان مسابقات Tekken World Tour از اضافه شدن سه کاراکتر جدید به بازی Tekken 7 خبر داد. مبارزان جدید به عنوان کاراکتر‌های Season Pass فصل دوم در اختیار بازیکنان قرار داده می‌شوند.

Craig Marduk و Armor King که از شخصیت‌های قدیمی سری بازی‌های Tekken محسوب می‌شوند، برای این بازی در نظر گرفته شده‌اند. آرمور کینگ یکی از قدیمی‌ترین کاراکتر‌های سری تکن است که در اولین نسخه از این بازی حاضر شد که البته با کاراکتر کینگ که هم اکنون در بازی در دسترس است فرق می‌کند. در آن سو ماردوک کار خود را از نسخه چهارم یعنی Tekken 4 آغاز کرد. همانطور که می‌دانید داستان این دو کاراکتر به یکدیگر مربوط می‌شود و به همین دلیل سازندگان هر دو کاراکتر را برای بازی در نظر گرفته‌اند.

Tekken 7

کاراکتر دیگری که در جریان مسابقات تکن به نمایش گذاشته شد و بسیاری از طرفداران را به وجد آورد، نمایش کاراکتر Julia بود که هنوز سازندگان از تاریخ راه‌یابی آن در بازی اطلاعاتی منتشر نکرده‌اند. در آن سو ماردوک و آرمور کینگ در ۲۴ ساعت آتی به بازی اضافه می‌شوند و کاربران می‌توانند با مبارزان جدید به تجربه بازی بپردازند. در جریان مسابقات EVO 2018 سازندگان اعلام کردند که شش کاراکتر در فصل دوم در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد. در آن زمان کاراکتر‌های Anna، Lei Wulong و نیگان از سریال Walking Dead معرفی شدند و حال با معرفی آرمور کینگ، جولیا و ماردوک شاهد تکیمل شدن کاراکترهای فصل دوم این بازی هستیم.

مسابقات فینال تکن دیشب با پیروزی رنگچو از کره با کاراکتر پاندا به اتمام رسید. این بازیکن در فینال در مقابل یکی از قدیمی‌ترین بازیکنان تکن یعنی کودانز قرار گرفت و توانست با پاندا که به عنوان یکی از ضعیف‌ترین کاراکتر‌های بازی به شمار می‌رود، Devil Jin حریفش را در دو ست شکست دهد.

Tekken 7

نظرات خود را در مورد این بازی و کاراکتر‌های معرفی شده آن با زومجی در میان بگذارید.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده