نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۲

Rocksteady در مراسم The Game Awards حاضر نخواهد شد و بازی بعدی این کمپانی با محوریت سوپرمن نیست

سفتون هیل، از بنیان‌گذاران استودیو راک‌استدی با انتشار یک توییت، اعلام کرد که این کمپانی در رویداد The Game Awards حاضر نمی‌شود و شایعات مبنی بر ساخت یک بازی با محوریت سوپرمن را رد کرد.

سازندگان سه‌گانه‌ی تحسین‌شده‌ی بتمن آرکام یعنی استودیو راک‌استدی، پس از انتشار آخرین اثر خود یعنی Batman Arkham Knight، در سکوت خبری فرو رفتند و از بازی بعدی خود هیچ خبری منتشر نکردند. مدت‌ها گذشت و آن‌ها نه در کامیک-کان، نه در E3 و نه در هیچ رویداد بزرگی دیده نشدند و همین موضوع باعث شد شایعات پیرامون بازی‌ بعدی آن‌ها زیاد شود. برخی حدس می‌زدند بازی بعدی آن‌ها درباره کاراکتر سوپرمن است، برخی دیگر به احتمال ساخت یک بازی درباره‌ی همکاری سوپرمن و بتمن اشاره می‌کردند و عده‌ای هم احتمال می‌دهند که بازی بعدی این استودیو محبوب اصلا برمحوریت ابرقهرمان‌های کمیک نیست.

صحبت‌های جف کیلی، برگزار کننده‌ی رویداد The Game Awards مبنی بر رونمایی بیش از ۱۰ بازی جدید در این رویداد موردانتظار، شایعات زیادی مبنی بر نمایش اثر جدید راک‌استدی در این رویداد را ایجاد کرد. حال در جریان تازه‌ترین اخبار بازی و با توجه به توییتی که سفتون هیل، یکی از بنیان‌گذاران استودیو راک‌استدی ساعاتی پیش در صفحه‌ی رسمی توییترش منتشر کرد، مشخص شد که نه‌تنها استودیو Rocksteady در مراسم The Game Awards شرکت نمی‌کند، بلکه بازی بعدی آن‌ها هم بامحوریت کاراکتر سوپرمن نخواهد بود! هیل در ابتدای متن توییتش چنین نوشت:

فعلا سخت درحال کار روی بازی جدیدمان هستیم و مراحل ساختش را جلو می‌بریم پس انتظار نداشته باشید که آن را در The Game Awards معرفی کنیم. زمانی که بازی آماده نمایش بود، شما اولین نفراتی خواهید بود که خواهید فهمید. در ضمن، این بازی سوپرمن نیست!

اینکه راک‌استدی در یک رویداد بزرگ دیگر شرکت نمی‌کند شاید کمی ناامیدکننده به‌نظر برسد اما تاکید هیل مبنی بر سوپرمن نبودن بازی جدید این استودیو می‌تواند شایعاتی که برای سال‌ها پیرامون بازی بعدی آن‌ها ایجاد شده بود را یک بار برای همیشه رد کند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده