// جمعه, ۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۸

آلفای خصوصی بازی Anthem به‌زودی در دسترس قرار خواهد گرفت

کمپانی الکترونیک آرتز اعلام کرده است که آلفای خصوصی بازی Anthem در تاریخ ۱۷ آذر ماه در دسترس تعداد محدودی از علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. با زومجی همراه باشید.

بر اساس جدیدترین اخبار بازی، کمپانی‌های الکترونیک آرتز و بایوور اعلام کرده‌اند که قرار است آلفای خصوصی بازی Anthem در تاریخ ۱۷ و ۱۸ آذر ماه، در نوبت‌های مشخص و به صورت محدود در اختیار برخی کاربران پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی قرار گیرد.

بازیکنانی که قصد دارند در آلفای خصوصی بازی Anthem شرکت کنند می‌توانند از طریق وب‌سایت Community Playtesting کمپانی الکترونیک آرتز ثبت‌نام کنند، اما با این حال تضمینی نیست که حتما در این آلفا شرکت داده شوند. شما می‌توانید آلفای بازی را تنها روی یک پلتفرم که در زمان ثبت‌نام مشخص می‌کنید، تجربه کنید و در صورت انتخاب شدن برای تجربه این آلفا، دستورالعمل نحوه دانلود بازی برای شما ایمیل می‌شود.

ضمنا لازم به یادآوری است که بازیکنان این آلفای خصوصی تحت NDA (پیمان‌نامه‌ی عدم افشا) قرار می‌گیرند و نمی‌توانند هیچ اطلاعات، ویدیو یا تصویری از بازی را به‌صورت عمومی روی صفحه توییتر، یوتیوب و غیره منتشر کنند.

کمپانی الکترونیک‌آرتز در رابطه با آلفای خصوصی بازی Anthem این توضیحات را ارائه کرده است:

تجربه آلفای خصوصی فرصتی است که به شما اجازه می‌دهد تا بازی Anthem را برای اولین بار تجربه کنید. ما در این آلفا قصد داریم بخش‌های مختلف بازی همانند سیستم Matchmaking بازی و عملکرد سرورها را بررسی کنیم. توجه داشته باشید که این Community Playtestها از دموهایی که پیش از انتشار بازی در دسترس قرار می‌گیرند، محدودتر هستند و همان‌طور که از نام «خصوصی» آن پیدا است، دسترسی‌ای که در این بازی در اختیار Playtestها قرار می‌گیرد بسیار محدود است.

مهرماه امسال بود که مشخص شد بازی Anthem وارد فاز آلفا شده است و از آن موقع سازندگان اعلام کرده‌اند که تا زمان انتشار این بازی در تاریخ ۲۲ فوریه ۲۰۱۹ (سوم اسفند ماه)، تمامی تمرکز خود را روی رفع باگ بازی خواهند گذاشت. در این بین جف کیلی هم اعلام کرده است که قرار است جمعه آینده در مراسم The Game Awards 2018 شاهد یک تریلر جدید از این بازی باشیم. در ادامه شما کاربران زومجی می‌توانید نظرات خود را راجع به این خبر با ما در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده