// جمعه, ۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۸

Kingdoms of Amalur: Reckoning و دو بازی دیگر به لیست بازی های Backwards Compatibility اضافه شدند

مایکروسافت اعلام کرده است که سه بازی Sonic Unleashed، Kingdoms of Amalur: Reckoning و Aliens vs. Predator به لیست بازی‌های سرویس Xbox Backwards Compatibility اضافه شده‌اند.

طبق جدیدترین اخبار بازی،‌ میجر نلسون در حساب کاربری توییتر خود لیست بازی‌های جدید اضافه شده به سرویس Xbox Backwards Compatibility را منتشر کرد. به‌عنوان اولین بازی، کاربران ایکس باکس وان می‌توانند به‌سراغ بازی Kingdoms of Amalur: Reckoning بروند. Kingdoms of Amalur: Reckoning یک بازی نقش آفرینی کلاسیک است که توسط استودیو تعطیل شده 38 Studios ساخته شده بود.

دومین بازی از لیست بازی‌های Backwards Compatibility، بازی Sonic Unleashed است. بازیکنان در این بازی ظاهر جدیدی از سونیک را مشاهده می‌کنند. در اینجا سونیک به‌جای این که به یک جوجه تیغی عادی شبیه باشد، به یک جوجه تیغی گرگ‌نما شباهت دارد. آخرین بازی‌ معرفی شده هم بازی Aliens vs. Predator است. Aliens vs. Predator یک بازی آنلاین تیراندازی است که کاراکترهای آن برگرفته از کاراکترهای فیلم سینمایی Aliens vs. Predator است. این بازی متاسفانه در زمان عرضه‌اش در سال ۲۰۱۰ نتوانست بازخوردهای خوبی را دریافت کند.

سرویس Backwards Compatibility به بازیکنان Xbox One اجازه می‌دهد که بازی‌های ایکس باکس 360 یا ایکس باکس اورجینال را روی کنسول خود اجرا کنند. دارندگان نسخه اصلی سه بازی ذکر شده می‌توانند با مراجعه به لیست بازی‌های‌شان در کنسول ایکس‌باکس وان، سه بازی ذکر شده را دانلود کنند. تا به امروز بیش از ۵۰۰ بازی مختلف به لیست بازی‌های Backwards Compatibility اضافه شده است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده