// جمعه, ۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۸

بازی The Elder Scrolls: Blades تا سال ۲۰۱۹ تاخیر خورد

در ابتدا قرار بود بازی The Elder Scrolls: Blades تا پایان سال ۲۰۱۸ عرضه شود، اما حالا تاریخ عرضه بازی به اوایل ۲۰۱۹ موکول شده است.

بازی اندروید و آیفون The Elders Scrolls: Blades برای اولین بار در رویداد E3 2018 توسط کمپانی بتسدا (Bethesda) معرفی شد. همچنین در ادامه اعلام شد که بازی موبایل The Elders Scrolls: Blades تا پایان سال ۲۰۱۸ در دسترس کاربران اندروید و iOS قرار خواهد گرفت، اما به‌نظر می‌رسد شرایط عرضه‌ی بازی تغییر کرده و عرضه‌ی این بازی با محوریت جهان الدر اسکرولز به تاریخ دیگری موکول شده است.

با توجه به جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری الدر اسکرولز در توییتر اعلام کرده است که بازی اندروید و آیفون The Elders Scrolls: Blades در اوایل سال ۲۰۱۹ میلادی برای پلتفرم‌های سیستم عامل‌های ذکر شده عرضه می‌شود. متاسفانه دلیل این تاخیر اعلام نشده است و می‌توان امیدوار بود که در آینده‌ی نزدیک، بتسدا تاریخ عرضه‌ی نهایی این بازی موبایل را اعلام کند.

کمپانی بتسدا در حال حاضر به‌خاطر مشکلات فنی بازی Fallout 76 در شرایط مناسبی به‌سر نمی‌برد و هواداران The Elders Scrolls: Blades هم احتمالا از این تاخیر ناراضی نخواهند بود، زیرا تیم سازنده فرصت بیشتری را برای پولیش کردن بازی در دست دارد. نظر شما کاربران زومجی در این باره چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده