// پنجشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۶

شایعه: محصول بعدی استودیو راک استدی بازی Superman: World’s Finest است

براساس صفحه‌ای در وب‌سایت Game System Requirements، اثر بعدی استودیو راک استدی بازی Superman: World’s Finest است.

از زمان عرضه بسته‌های الحاقی بازی Batman: Arkham Knight و بازی Batman: Arkham VR، توسعه‌دهنده سری Batman: Arkham یعنی استودیو Rocksteady (راک استدی) در مورد پروژه بعدی خود سکوت کرده و این امر موجب گمانه‌زنی‌ها و انتشار شایعات متعدد از سوی دنبال‌کنندگان آثار این استودیو و فعالان حوزه‌ی بازی‌های ویدیویی شده است. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، صفحه‌ای به وب‌سایت Game System Requirements اضافه شده است که به شایعات پیرامون محصول معرفی نشده استودیو راک استدی قوت می‌بخشد.

همانطور که از نام وب‌سایت Game System Requirements مشخص است، کاربران پلتفرم PC می‌توانند با مراجعه به این سایت حداقل سیستم و سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی‌های مختلف را مشاهده کنند. اما صفحه‌ای که توجه علاقه‌مندان به بازی‌های ابر‌قهرمانی را به خود جلب کرده است، صفحه مربوط به بازی Superman: World’s Finest است. در این صفحه اطلاعات دیگری درج نشده است و تنها نام استودیو راک استدی به عنوان سازنده این بازی ذکر شده است.

بازی Superman: World’s Finest برای بازیکنان نام جدیدی نیست. مدتی پیش در آستانه آغاز نمایشگاه E3، تصویری در وب‌سایت 4Chan منتشر شد که در قالب آن شنل سوپرمن با نام Superman: World’s Finest قابل مشاهده بود. این تصویر که به احتمال زیاد ساختگی است، هم‌اکنون از وب‌سایت مذکور حذف شده است. در آن زمان فردی که این تصویر را منتشر کرده بود، از این بازی به عنوان یک اثر جهان باز که شخصیت‌های سوپرمن، بتمن و رابین قابل بازی خواهند بود، یاد کرد. او به این نکته اشاره کرده است که جهان این بازی پویا و زنده است و جرائم و مواردی از این دست در زمان واقعی به وقوع می‌پیوندند که بسیاری از آن‌ها نیازمند دخالت بازیکنان هستند. حضور سه شخصیت قابل بازی از آن جهت منطقی جلوه می‌کند که در مجموعه کمیک World’s Finest که از سال ۱۹۴۱ تا ۱۹۸۶ توسط کمپانی DC Comics (دی سی کامیکس) منتشر شده است، با شخصیت‌های سوپرمن، بتمن و رابین و ماجراجویی‌های آن‌ها همراه می‌شویم.

بازی Superman: World’s Finest

 چگونگی اضافه شدن صفحه مربوط به بازی Superman: World’s Finest به وب‌سایت Game System Requirements و نحوه اطمینان مسئولین وب‌سایت نسبت به عدم قرار گرفتن بازی‌های جعلی مشخص نیست، اما نکته حائز اهمیت این است که دیگر بازی‌هایی که وجود آن‌ها تنها به شایعات ختم می‌شود، در وب‌سایت مذکور مشاهده نشده‌اند. پیش از این نیز در ماه مه و قبل از معرفی رسمی بازی Devil May Cry 5 در نمایشگاه E3، صفحه‌ای در وب‌سایت Game System Requirements به این بازی اختصاص پیدا کرده بود. شایعات پیرامون معرفی بازی جدیدی از سری Devil May Cry از مدت‌ها پیش از اضافه شدن صفحه مذکور در اینترنت پخش شده بود. به همین دلیل ممکن است اضافه شدن صفحه بازی Superman: World’s Finest به وب‌سایت Game System Requirements در راستای بر سر زبان انداختن دوباره شایعات قبل از معرفی رسمی باشد. 

امکان تایید هیچ‌یک از شایعات پیرامون بازی Superman: World’s Finest به عنوان محصول جدید استودیو راک استدی تا زمانی که این استودیو به صورت رسمی آن را معرفی نکند، وجود ندارد. با این حال می‌توان امیدوار بود یکی از بازی‌های جدیدی که در مراسم The Game Awards 2018 معرفی خواهند شد، ساخته تازه استودیو راک استدی باشد.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده