// پنجشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

بازی Path of Exile برای پلی استیشن 4 تاخیر خورد

استودیو گریندینگ گیر گیمز، سازنده بازی Path of Exile، اعلام کرده است که این بازی در ماه دسامبر برای پلی استیشن 4 عرضه نمی‌شود.

با جود تایید نسخه‌ی موبایل بازی Diablo، بازی Path of Exile فرصت این را داشت که در ماه دسامبر بتواند هواداران بازی‌های ماجراجویی با دوربین ایزومتریک را به خود جذب کند. با این حال به‌نظر می‌رسد به‌دلیل برنامه‌ریزی اشتباه تیم سازنده، این بازی با تاخیر مواجه شده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو گریندینگ گر گیمز (Grinding Gear Games)، سازنده بازی Path of Exile، اعلام کرده است که این بازی در ماه دسامبر برای کاربران پلی استیشن 4 عرضه نخواهد شد. در ادامه تیم سازنده اعلام کرده است که دلیل این تاخیر محاسبات و برنامه‌ریزی اشتباه در مدت زمان مورد نیاز برای آماده‌سازی بازی در بازه زمانی شلوغ کریسمس بوده است.

استودیو گریندینگ گر گیمز در نظر دارد پروسه‌ی مد نظر برای آماده‌سازی بازی را در ماه ژانویه تمام کند تا بازی Path of Exile در اوایل فوریه ۲۰۱۹ در دسترس کاربران PS4 قرار بگیرد. همچنین در این مدت تیم سازنده روی بازی و نرخ فریم کار خواهد کرد تا تجربه‌ی بی‌عیب و نقصی را ارائه دهد. تیم سازنده در این باره اعلام کرده است:

مجددا از تمامی کاربران بابت این مشکل عذرخواهی می‌کنیم. ما قول می‌دهیم که بازی Path of Exile در زمان عرضه‌اش روی پلی‌استیشن 4 در اوایل سال آینده، تجربه‌ی عالی‌ای را ارائه دهد.

Path of Exile برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ در دسترس کاربران کامپیوتر قرار گرفت و در سال ۲۰۱۷ هم برای ایکس باکس وان عرضه شد. نظر شما کاربران زومجی چیست؟ آیا بازی Path of Exile را تجربه کرده‌اید؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده