// شنبه, ۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۳

هدف سازندگان Cyberpunk 2077 انتشار یک بازی در حد و اندازه Red Dead Redemption 2 است

کمپانی CD Projekt RED قصد دارد تا بازی Cyberpunk 2077 را همانند بازی Red Dead Redemption 2 بسیار باکیفیت و با کم‌ترین باگ ممکن عرضه کند. با زومجی همراه باشید.

CD Projekt RED پس از موفقیت چشم‌گیر The Witcher 3: Wild Hunt سخت مشغول توسعه بازی Cyberpunk 2077 است و به نظر می‌رسد این استودیوی لهستانی حساب ویژه‌ای روی بالا بردن کیفیت بازی باز کرده است. بر اساس جدیدترین اخبار بازی و پیرو انتشار آخرین گزارش مالی کمپانی سی دی پراجکت رد، در جریان کنفرانسی که بین سرمایه‌گذاران و تحلیل‌گران این کمپانی برگزار شد از آدام کیسینسکی، مدیر عامل CD Projekt RED خواسته شد تا با توجه به زمان زیادی که طول کشید تا باگ‌های بازی Witcher 3 رفع شود، درباره موفقیت بازی Red Dead Redemption 2 نظر دهد. کیسینسکی در پاسخ اشاره کرد که کیفیت یکی از مهم‌ترین پارامترهایی است که آن‌ها در روند توسعه بازی Cyberpunk 2077 در نظر خواهند گرفت تا این بازی همانند Red Dead Redemption 2 از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد.

بدون شک کیفیت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. ما در تلاش هستیم تا بازی‌ها را همانند Red Dead Redemption 2 یا هر بازی اخیری که کمپانی راک‌استار منتشر کرده است، با کیفیت و با کم‌ترین باگ ممکن منتشر کنیم. به هر حال شکی در این نیست که این بازی فوق‌العاده است و ما برای آن ارزش بالایی قائل هستیم؛ بازی‌ای با نقدهای عالی و فروش فوق‌العاده! این چه چیزی را به ما می‌آموزد؟ به ما می‌آموزد که باید تمامی تلاش‌مان را به کار گیریم تا بازی‌های فوق‌العاده‌ای را منتشر کنیم و این دقیقا کاری است که قصد انجام آن را داریم. امروزه گیمرها نشان داده‌اند که اکثر تمرکز خود را روی بازی‌های خیلی خوب و باکیفیت می‌گذارند. یک نفر ممکن است وقت زیادی را صرف بازی‌های ویدیویی کند و با این‌که جامعه گیمینگ در حال رشد است، این مدت زمان محدود است. بالاخره بازی‌های خوب زیادی در بازار عرضه شده‌اند و بازی کردن همه آن‌ها وقت بسیار زیادی می‌گیرد؛ پس منطقی است که ما هم سعی کنیم بازی‌مان در بین بهترین‌ها باشد تا بتوانیم توجه گیمرها را به خود جلب کنیم. در مجموع ما برای کمپانی راک‌استار و بازی RDR 2 احترام زیادی قائل هستیم و از این‌که می‌بینیم این بازی‌های فوق‌العاده فروش بسیار خوبی دارند، خوشحال می‌شویم.

او همچنین در رابطه با بازی Cyberpunk 2077 اشاره کرد که روند توسعه بازی، بسیار با سرعت و طبق برنامه پیش می‌رود و آن‌ها قصد دارند تا بهترین کیفیت ممکن را در اختیار بازیکنان قرار دهند.

ما در حال کامل کردن دنیای بازی هستیم. بازی هنوز شبیه بخشی که در E3 و گیمزکام نشان دادیم، کامل نشده است و بخش زیادی از آن نیاز به کار دارد. در حال حاضر در حال اضافه کردن محتوا به جهان بازی و بهبود دادن اجزای مختلف آن هستیم و برای انجام این کار، توسعه‌دهندگان ما بسیار در تلاش هستند. چیزی که من امروز می‌توانم بگویم این است که ما به سرعت در حال پیشرفت هستیم و بر اساس برنامه پیش می‌رویم. زمانی که ساخت بازی تمام شود وارد مرحله بسیار مهمی می‌شویم که در آن باید تمامی ایرادات بازی را رفع کنیم. برای بسیاری سوال شده بود که کیفیت بازی‌ای که در زمان انتشار می‌خواهیم تحویل دهیم در چه حد خواهد بود و من می‌گویم قصد ما این است که بهترین تجربه ممکن را در اختیار بازیکنان قرار دهیم. زمانی که ساخت بازی تمام شود ما می‌توانیم روی باگ‌های ریز و درشت آن کار کنیم و برای انجام آن باید زمان زیادی را کنار بگذاریم.

بی‌صبرانه منتظر هستیم تا ببینیم که کمپانی CD Projekt RED تا چه اندازه قادر خواهد بود تا بازی Cyberpunk 2077 را در بهترین حالت خود منتشر کند. به هر حال ویدیویی که آن‌ها از گیم‌پلی بازی منتشر کردند بسیار فوق‌العاده به‌نظر می‌رسد. نظر شما کاربران زومجی در رابطه با سخنان مدیر عامل CD Projekt RED چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده