// جمعه, ۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۸

بازی جدید World of Warcraft هم سبک Pokemon Go برای موبایل ساخته می‌شود

با توجه به خبر‌هایی که به تازگی منتشر شده، گویا کمپانی بلیزارد در حال ساخت بازی موبایل World of Warcraft مشابه به Pokemon Go است.

در جدیدترین اخبار بازی مشخص شد که Diablo Immortal تنها بازی موبایلی نیست که در کمپانی بلیزارد (Blizzard) در دست ساخت قرار دارد.

در خبری که به تازگی در سایت کوتاکو منتشر شده است، در حالی که معرفی بازی موبایل Diablo Immortal با بازخوردهای منفی همراه بود، سازندگان در حال توسعه بازی دیگری در کمپانی بلیزارد هستند. طرفداران سری بازی‌های دیابلو سال‌ها است که انتظار بازی Diablo 4 را می‌کشند اما در جریان رویداد Blizzcon سازندگان با معرفی بازی موبایل دیابلو ایمورتال بسیاری از طرفداران را در خشم فرو بردند.

اما باز با این حال گویا دیابلو ایمورتال تنها بازی موبایل این کمپانی نیست که در دست ساخت قرار دارد و به نظر می‌رسد که بازی دیگری نیز از سوی بلیزارد برای موبایل در راه است. بازی موبایل جدید کمپانی بلیزارد گویا بر پایه سری World of Warcraft در حال توسعه است که شباهت بسیار زیادی به بازی Pokemon Go دارد. اگر با بازی پوکمون گو آشنا نیستید، این بازی در سبک واقعیت افزوده یا همان AR ساخته شده است که کاربران برای تجربه آن باید از منزل خارج شوند و با دوربین موبایل‌شان به تجربه بازی بپردازند.

احتمال می‌رود که بازی موبایل World of Warcraft با سبک پوکمون گو بتواند طرفداران زیادی را به خود جذب و بلیزارد درآمد چشمگیری در این راستا کسب کند. همچنین جالب است بدانید که یکی از طراحان سابق WOW یعنی کوری استوکون از طرفداران پروپاقرص پوکمون گو به شمار می‌رود. گویا مدت زمان زیادی که سازندگان صرف توسعه Diablo 3 و بسته‌های الحاقی‌اش کرده‌اند حال ترجیح می‌دهند که زمان خود را صرف ساخت بازی‌های کوچکتر‌ و موبایل کنند.

همانطور که می‌دانید بازار بازی‌های موبایل در چین بسیار داغ است اما بازیکنان غربی و اروپایی ترجیح می‌دهند که بازی‌های AAA و پی سی را تجربه کنند.

سازندگان هنوز اطلاعات رسمی از بازی جدید موبایل خود که بر پایه سری World of Warcraft در دست ساخت قرار دارد، منتشر نکرده‌اند و معلوم نیست که این بازی روی چه پلتفرم‌هایی منتشر می‌شود. همچنین تاریخ انتشار بازی موبایل دیگر آنها یعنی Diablo Immortal نیز هنوز مشخص نشده است.

نظرات خود را در مورد بازی‌های جدیدی بلیزارد که به تازگی معرفی‌ شده‌اند با زومجی در میان بگذارید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده