نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۷

مدیا مولکول از انتشار بتا بازی Dreams تا پایان سال 2018 می‌گوید

بر اساس اعلام استودیو مدیا مولکول، بتای بازی Dreams پیش از پایان سال جاری میلادی منتشر خواهد شد.

از زمانی که استودیو Media Molecule اعلام کرد که یک بتای عمومی برای بازی Dreams برگزار خواهد کرد، مدت زیادی می‌گذرد، اما تابه‌حال درباره انتشار قریب‌الوقوع آن چیزی به گوش‌مان نرسیده است. این بتا در ابتدا قرار بود تا در سال ۲۰۱۶ منتشر شود، اما همانطور که به انتهای سال جاری میلادی نزدیک می‌شویم، به نظر می‌رسد که باری دیگر شاهد انتقال تاریخ انتشار آن به سال آینده باشیم.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که مدیا مولکول در یک پست تازه در وب‌سایت استودیو باری دیگر تاکید کرده است که بتای بازی Dreams پیش از پایان سال ۲۰۱۸ منتشر می‌شود. هدف این پست اما نه اعلام این خبر، بلکه اعلام زمان لایواستریم بعدی بازی Dreams که هفته آینده در تاریخ ۷ آذر (۲۸ نوامبر) برگزار می‌شود، بود. در جریان این استریم، یکی از اعضای استودیو مدیا مولکول به توسعه دنیایی می‌پردازد که بازیکنان در بتای بازی قادر به بررسی آن خواهند بود؛ بتایی که بر اساس این پست، پیش از پایان سال جاری میلادی منتشر خواهد شد.

استودیو مدیا مولکول همچنین اعلام کرده است که در جریان این لایواستریم از تاریخ انتشار بتای بازی رونمایی نخواهد کرد؛ بنابراین سطح توقعات‌تان را تا حد معقول پایین بیاورید. با عنایت به اینکه زمان زیادی به برگزاری مراسم Game Awards باقی نمانده است، بنابراین ممکن است که مدیا مولکول و سونی اطلاعیه‌ای برای آن زمان داشته باشند.

بازی Dreams در سال ۲۰۱۹ به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد و متاسفانه تابه‌حال تاریخ انتشار دقیق آن اعلام نشده است. شما می‌توانید به محض انتشار خبرهای بیشتر در این رابطه، آن‌ها را در وب‌سایت زومجی مطالعه کنید و نظرات خود را درباره این خبر با ما در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده