نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

سی‌دی پراجکت رد از مکانیسم هک در بازی Cyberpunk 2077 می‌گوید

استودیو CD Projekt Red جزئیات جدیدی از مکانیسم هک در بازی Cyberpunk 2077 را به اشتراک گذاشت.

با اینکه تا‌به‌حال استودیو CD Projekt Red درباره مکانیزم هک در بازی Cyberpunk 2077 ساکت بوده است، اما یک تعامل در رسانه اجتماعی جزئیات بیشتری از آنچه می‌توانیم از بازی کامل انتظار داشته باشیم، برملا کرده است. بر اساس گزارش وب‌سایت پلی‌استیشن لایف‌استایل، کاربری با نام bboymurchant از ردیت گفتگوهایش با حساب رسمی فیسبوک Cyberpunk 2077 را به اشتراک گذاشته است. این کاربر درباره چگونگی کارکرد هک در بازی سوال پرسیده بود و اکانت فیسبوک بازی در پاسخ اظهار داشت:

قابلیت نترانینگ به طور قطع یکی از بخش‌های مهم بازی خواهد بود، اما نمی‌توانم اطلاعات زیادی از آن ارائه کنم. آنچه می‌توانم بگویم این است که از طریق گیم‌پلی قادر به هک سیستم‌ها برای کمک به انجام ماموریت‌تان، باز کردن درها، پرت کردن حواس دشمنان و کارهای دیگری خواهید بود. همچنین شما می‌توانید اطلاعاتی به دست آورید که از آن‌ها در بازی به نفع خودتان استفاده کنید؛ به عنوان مثال لوکیشن مکان‌های مورد نظر و غیره.

Cyberpunk 2077 / سایبرپانک ۲۰۷۷

قابلیت نترانرز که در بازی نقش‌ آفرینی کارتی Cyberpunk 2013 معرفی شد، نوعی هکر کامپیوتری با ایمپلنت‌های سیستم واسط پیشرفته فرمانشناسی به حساب می‌آیند. با ایمپلنت‌های واسط مغز و رایانه، آن‌ها می‌توانند اطلاعاتی را برای فروش به دلال‌ها پیدا کنند، سیستم‌هایی را برای هک کشف کنند و اینترنت را به دقت بررسی کنند.

اگرچه به شدت انتظار مشاهده این مورد را از گیم‌پلی Cyberpunk 2077 داشتیم، اما در تریلر ۴۸ دقیقه‌ای بازی که به وسیله استودیو سی‌دی پراجکت رد منتشر شد، کمتر شاهد این بخش بودیم. پاسخ استودیو CD Projekt Red نیز حاکی از این است که بازیکنان می‌توانند با استفاده از هکِ سیستم‌ها اطلاعات مفیدی به دست آورند و حتی از هک سیستم‌ها برای پرت کردن حواس دشمنان استفاده کنند.

بازی CD Projekt RED یکی از بازی‌های مورد انتظاری است که تابه‌حال هیچ تاریخ انتشاری برای عرضه آن مشخص نشده است. بر اساس اعلام استودیو سی‌دی پراجکت رد، زمانی که این اثر آماده شود، در دسترس کاربران کامپیوتر، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 قرار می‌گیرد. شما می‌توانید با مطالعه «مصاحبه سازنده Cyberpunk 2077 در رابطه با طراحی مراحل و برخی جزئیات گیم‌پلی بازی» اطلاعات بیشتری از آن به دست آورید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده