// چهار شنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۲

نسخه Definitive Edition سه بازی از سری توتال وار منتشر شد

سه بازی Total War: Medieval II ،Total War: Empire و Total War: Napoleon امروز در قالب یک بروزرسانی رایگان، به نسخه‌ی Definitive Edition ارتقا پیدا کردند.

سری توتال وار به عنوان یک سری که در حال حاضر شامل ۱۷ بازی است و سال آینده با ورود بازی Total War: Three Kingdoms به ۱۸ عدد می‌رسد، یکی از محبوب‌ترین سری‌های تاریخی در میان بازی‌های ویدیویی است که توسط کمپانی کریتیو اسمبلی ساخته و توسط کمپانی سگا منتشر شده است. تمامی بازی‌های این سری انحصاری کامپیوتر به شمار می‌روند و روی استیم موجود هستند. اگرچه هنوز برای بازی با برخی از نسخه‌های این سری نیازمند این هستید که خود بازی را به‌صورت مجزا و بسته‌های الحاقی آن را نیز جداگانه خریداری و دانلود کنید، اما طبق جدیدترین اخبار بازی، امروز سه بازی Total War: Medieval II ،Total War: Empire و Total War: Napoleon با یک ارتقای رایگان تبدیل به نسخه‌ی Definitive Edition شدند و می‌توانید تمامی دی‌ال‌سی‌های این بازی‌ها را در کنار هسته‌ی اصلی بازی بصورت یکجا دانلود و نصب کنید.

سری توتال وار

از این پس در کنار کسانی که این سه بازی را خریداری می‌کنند و می‌توانند هسته‌ی اصلی بازی و تمامی بسته‌های الحاقی و کمپین پک‌های آن را یکجا خریداری، دانلود و نصب کنند، کسانی نیز که پیش‌تر این بازی‌ها را داشته‌اند، به‌صورت خودکار بازی‌های آن‌ها توسط استیم بروزرسانی خواهد شد و تبدیل به نسخه‌ی Definitive Edition می‌شود. اگر شما نیز قصد خرید و تجربه‌ی این بازی‌های جذاب را دارید، می‌توانید مختصر توضیحی درباره‌ی هریک را در زیر مشاهده کنید:

  • بازی Total War: Medieval II که ابتدا در سال ۲۰۰۶ منتشر شد، شما را به قرون وسطی و نبردهای آن زمان می‌برد. اکنون و در نسخه‌ی Definitive Edition، بسته‌ی الحاقی این بازی یعنی Kingdoms، که شامل چندین نقشه و کمپین پک جدا است نیز وجود دارد.
  • بازی Total War: Empire که ابتدا در سال ۲۰۰۹ منتشر شد، شما را به قرن هجدهم میلادی و نبردهای آن دوران می‌برد و سلاح‌ها، امکانات و ویژگی‌های جدیدی را در اختیار شما قرار می‌دهد و همچنین برای اولین بار در سری توتال‌وار، می‌توانید نبردهای دریایی را شخصا کنترل کنید. در نسخه‌ی Definitive Edition علاوه بر هسته‌ی اصلی بازی، شاهد بسته‌های الحاقی، فکشن‌های جدید و نیروهای ویژه‌ای خواهید بود که به مرور به این بازی اضافه شده‌اند.
  • و اما بازی Total War: Napoleon که در سال ۲۰۱۰ منتشر شد و شما در آن می‌توانید با شخصیت ناپلئون بناپارت بازی و فتوحات وی را تکرار کنید یا به عنوان فکشن‌های دشمن وی، علیه او به پا خیزید. بسته‌های الحاقی این بازی نیز که نیروهای بسیاری زیادی به آن اضافه می‌کنند در نسخه‌ی Definitive Edition موجود هستند.

نظر شما در مورد این سه بازی و سری توتال‌وار چیست؟ با زومجی در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده