// چهار شنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۸

تریلر جدید بازی Marvel's Spider-Man با محوریت بسته الحاقی Turf Wars

مرد عنکبوتی در جریان بسته الحاقی Turf Wars یک بار دیگر وارد نیویورک می‌شود تا جرم و جنایت را از بین ببرد.

بازی Marvel's Spider Man که چندی پیش به صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 عرضه شد و توانست نظرات مثبتی را دریافت کند، به زودی دومین DLC خود را دریافت خواهد کرد و با این اتفاق، حالا باید حرف‌های بیشتری از جوناه جیمز را از رادیو نیویورک گوش کنید! هنگامی که اسپایدرمن در طول بازی مشغول مبارزه با افراد شرور بود، پادکستی به نام Just the Facts وجود داشت که گوینده آن کسی نبود جز جوناه جیمز. حال با اضافه شدن دشمنی کلاسیک به بازی،‌ شاهد داستان‌هایی جدید، دشمنانی جدید و البته لباس‌هایی جدید خواهیم بود. طبق جدیدترین اخبار بازی، تریلر جدیدی از بازی Marvel's Spider Man منتشر شده است که در جریان آن شاهد محتویات بسته الحاقی Turf Wars هستیم.

در ویدیو منتشر شده جی. جوناه جیمسون در مورد ویژگی‌های بسته الحاقی Turf Wars و دشمنان اسپایدرمن صحبت می‌کند. مردعنکبوتی در این بسته‌ الحاقی باید همرهد (Hammerhead) را از میان بردارد که از طریق گروه مافیایی خود قصد دارد شهر را به آشوب بکشد. همچنین همرهد و گروهش به تکنولوژی‌های ماموران Sable دست پیدا کرده‌اند و حال به یک تهدید جدی برای نیویورک تبدیل شده‌اند.

در کنار نمایش دشمنان و مبارزات مرد عنکبوتی، شاهد لباس‌های جدیدی هم هستیم که برای این کاراکتر در نظر گرفته شده است. بسته الحاقی Turf Wars هم‌اکنون در دسترس بازیکنان قرار گرفته است و می‌توانید آن را به‌صورت جداگانه خریداری هم کنید. همچنین دارندگان نسخه The City that Never Sleeps این بسته الحاقی را به‌رایگان دریافت می‌کنند. در ادامه می‌توانید ویدیو بسته الحاقی Turf Wars را در زومجی مشاهده کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده