// چهار شنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۸

در جریان آپدیت جدید Fortnite حالت Wild West به بازی اضافه شده است

با انتشار آپدیت جدید بازی Fortnite، بازیکنان می‌توانند حالت محدود Wild West را تجربه کنند.

استودیو اپیک گیمز (Epic Games)، سازنده و ناشر بازی Fortnite، سعی می‌کند با آپدیت‌های هفتگی‌اش مشکلات بازی را رفع کند یا سلاح‌ها و حالت‌های جدیدی را به بازی اضافه کند و بازخورد بازیکنان را زیر نظر داشته باشد. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، آپدیت ۶.۳۰ بازی فورتنایت در دسترس قرار گرفته است که یک حالت محدود جدید را به بازی اضافه می‌کند.

Wild West نام حالت جدید بازی Fortnite است که در جریان آن بازیکنان تنها می‌توانند فقط با اسلحه‌ای مبارزه کنند که توسط کابوی‌ها استفاده می‌شود. به‌عبارتی بازیکنان بازی فورتنایت در این حالت می‌توانند از سلاح‌های Hunting Rifle، Pump Shotgun، Double Barrel Shotgun، Six Shooter و Minigun استفاده کنند. از دیگر ویژگی‌های به‌روزرسانی ذکر شده می‌توان به اضافه شدن دینامیت به فورتنایت اشاره کرد. همچنین بازیکنان می‌توانند از این آیتم در حالت Wild West هم استفاده کنند.

دینامیت جزو آیتم‌های سبز رنگ بازی است که بازیکنان می‌توانند آن را از طریق صندوق‌ها، گوشه و کنار محیط‌های بازی، Supply Dropها و لاما به‌دست بیاورند. میزان آسیب‌رسانی دینامیت به بازیکنان ۷۰ و به سازه‌های بازی ۸۰۰ اعلام شده است. از این رو بازیکنان می توانند از دینامیت برای نابودی فورت‌ها و ساخت و سازهای بازیکنان استفاده کنند. آخرین محتوای آپدیت 6.30 هم اسلحه Ghost Pistol است برای حالت Save the World در نظر گرفته شده است.

در این میان اشاره کنم که مدتی پس از به‌روزرسانی مورد نظر، اپیک گیمز دینامیت را به‌دلیل وجود مشکلاتی نظیر کرش کردن بازی اشخاص استفاده کننده، غیر فعال کرد. البته این آیتم مدتی بعد مجددا در دسترس قرار گرفت و همچنین بهبودهایی را روی Turretهای بازی هم اعمال شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده