// سه شنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۵

تریلر آغازین بازی Darksiders 3 منتشر شد

به‌تازگی ویدیو جدیدی از بازی Darksiders III منتشر شده است که میان‌پرده سینمایی ابتدای بازی را به‌نمایش می‌گذارد.

با توجه به جدیدترین اخبار بازی، تریلر سینمایی جدیدی از بازی Darksiders 3 منتشر شده است. در جریان میان‌پرده آغازین بازی Darksiders III شاهد توضیحاتی از پس زمینه داستانی چهار سوارکار مجموعه دارکسایدرز هستیم.

با توجه به صحبت‌های The Charred Council (صدای شخص راوی) چهار سورکار بازی هر کدام به‌نحوی به جنگ‌جویان (Warriors) خیانت کرده‌اند. تا به حال داستان دث و وار برای کاربران روایت شده است. حال نوبت به فیوری رسیده است تا اطلاعات بیشتری را از این شخصیت به‌دست بیاوریم و داستان وی را متوجه شویم. در جریان Darksiders 3 بازیکنان تغییر و تحولات و کامل شدن شخصیت فیوری در کنار سلاح‌ها و قدرت‌هایش را مشاهده خواهند کرد.

در بازی دارکسایدرز 3 هم بازیکنان از طریق فیوری به محیط‌های مختلفی سفر خواهند کرد و برای پیشروی در خط داستانی، معماهای متفاوتی را مشاهده می‌کنند که بعضی از آن‌ها بازیکنان را به‌چالش می‌کشد. در ادامه می‌توانید ویدیو سینمایی منتشر شده را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. بازی Darksiders III در تاریخ ۶ آذر ماه (۲۷ نوامبر) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده