نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۲۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

کمپانی Astro کنترلرهای پلی استیشن 4 خود را معرفی کرد

کنترلر ویژه‌ی کمپانی Astro با نام  C40 TR به‌طور ویژه برای پلی استیشن 4 طراحی شده و با قیمت ۲۰۰ دلار قابل پیش‌خرید است.

به‌تازگی در جریان تازه‌ترین اخبار کنسول های بازی، مدیر بازاریابی کمپانی Astro با انتشار یک پست در بلاگ رسمی برند پلی استیشن، یک‌ کنترلر ویژه را برای این کنسول معرفی کرد. این کنترلر که C40 TR نام دارد، اولین کنترلر کمپانی Astro در حیطه‌های حرفه‌ای صنعت بازی‌های ویدیویی خواهد بود. کنترلر C40 TR که به‌طور اختصاصی برای پلی استیشن 4 طراحی شده، توسط سونی به‌طور رسمی لایسنس شده است. کمپانی آسترو پیش از این، با طراحی و ساخت هدست‌ و لوازم جانبی گیمینگ مختلف برای خود نامی دست و پا کرده است.

آرون درایر، مدیر بازاریابی کمپانی آسترو، این محصول جدید را بدین شکل معرفی کرد:

محصولات ما چشم‌اندازهای ورزش‌های الکترونیک را تغییر داده‌اند و عملکرد تیم‌ها و بازیکنان را بهبود بخشیده‌اند. این کنترلر قدم بعدی ما در مسیر تعهدمان به ورزش‌های الکترونیک، گیمینگ و گیمرهای حرفه‌ای است.

از ویژگی‌های مهم کنترلر Astro C40 TR می‌توان به آنالوگ استیک‌ها و دکمه‌های جهت قابل تعویض، اتصال سیمی و بی‌سیم به کنسول و خروجی صدا اشاره کرد.

این ویژگی‌ها به کاربران کمک می‌کنند تا بتوانند جای آنالوگ استیک‌ها و دکمه‌های D-Pad را عوض کنند، عملکرد دکمه‌های Trigger و فاصله‌ی آن‌ها با دکمه‌های عقبی کنترلر را تعیین کنند، به‌صورت بی‌سیم یا با سیم، کنترلر را به کنسول متصل کنند و موارد بیشتر که تمامی این‌ها به عملکرد بازیکنان در رقابت‌های مختلف، از بازی‌های فایتینگ تا بازی‌های اول شخص کمک خواهد کرد.

در کنار تمامی مواردی که ذکر شدند، کنترلر C40 TR یک نرم‌افزار ویژه و یک کیف محافظ هم منتشر خواهد شد. این کنترلر به‌خصوص، می‌تواند تا ۱۲ ساعت شارژ داشته باشد که با توجه به قابلیت‌های دیگری که کنترلر در اختیار کاربر قرار می‌دهد یک ویژگی واقعا عالی به‌حساب می‌آید. و اگر با شارژ ۴ تا ۸ ساعته‌ی کنترلر استاندارد پلی استشین 4 که این حجم از امکانات را در اختیار کاربران قرار نمی‌دهد نگاهی بیندازیم، به عالی بودن این ویژگی از کنترلر C40 TR پی می‌بریم.

کنترلر Astro C40 TR در اوایل سال ۲۰۱۹ میلادی با قیمت ۱۹۹ دلار آمریکا ( ۲۹۹ دلار کانادا) عرضه خواهد شد. این کنترلر روی پلی اسیتیشن 4 و پی سی قابل استفاده است در روزهای اول عرضه‌اش، تنها در دو کشور کانادا و آمریکا قابل خرید است. در ادامه شما را به‌تماشای ویدیو معرفی این کنترلر دعوت می‌کنم.

دانلود از آپارات


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده