// جمعه, ۲۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۹

بازی Overwatch را به رایگان تجربه کنید

با تصمیم کمپانی بلیزارد اینترتینمنت و به مناسبت روز شکرگزاری، علاقه‌مندان به بازی Overwatch می‌توانند این بازی را هفته آینده به صورت رایگان تجربه کنند.

تاریخ ۲۲ نوامبر (۱ آذر) با چهارمین پنج‌شنبه ماه نوامبر و روز شکرگزاری، یکی از اعیاد ملی کشور آمریکا مصادف است. به همین مناسبت طبق جدید‌ترین اخبار بازی، کمپانی Blizzard Entertainment (بلیزارد اینترتینمنت)، توسعه‌دهنده و ناشر یکی از برترین بازی‌های تاریخ صنعت بازی‌های ویدیویی یعنی بازی Overwatch تصمیم گرفته است که فرصت تجربه رایگان این بازی را در اختیار کاربران هر سه پلتفرم مقصد یعنی پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی قرار دهد.

تجربه رایگان بازی Overwatch که به مدت هشت روز قابل انجام است، در روز ۲۰ نوامبر (۲۹ آبان) از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران آغاز می‌شود و در روز ۲۷ نوامبر (۶ آذر) در ساعت ۱۱:۲۹ صبح به وقت تهران به پایان می‌رسد. تجربه رایگان به معنای محدودیت در محتوای در دسترس نیست و افرادی که از این فرصت استفاده می‌کنند به تمامی ۲۹ قهرمان بازی Overwatch از جمله شخصیت اش (Ashe) که اخیرا به واسطه آپدیت 1.30 به این بازی اضافه شده است، دسترسی خواهند داشت. همچنین امکان تجربه تمامی ۱۹ نقشه بازی و حالت‌های آن وجود دارد. در صورت خرید بازی Overwatch پس از فرصت تجربه رایگان، میزان پیشرفت بازیکنان در این مدت به بازی اصلی منتقل می‌شود.

بهره‌گیری از فرصت تجربه رایگان بازی Overwatch روی کنسول‌های PS4 و Xbox One به ترتیب نیازمند در اختیار داشتن اشتراک سرویس‌های پلی استیشن پلاس (Playstation Plus) و ایکس باکس لایو گلد (Xbox Live Gold) است. همچنین کاربران پلتفرم PC پیش از تجربه این بازی باید یک حساب کاربری در وب سایت Blizzard بسازند و از طریق کلاینت Battle.net بازی را دانلود کنند.

کاربران کنسول‌های نسل هشتمی دو کمپانی Sony (سونی) و Microsoft (مایکروسافت) می‌توانند هم‌اکنون می‌توانند اقدام به پری لود بازی Overwatch کنند. این امر برای کاربران کنسول پلی استیشن 4 به واسطه مراجعه به صفحه Overwatch Free Trial در فروشگاه Playstation Store قابل انجام است. امکان پری لود فرصت تجربه رایگان بازی Overwatch از طریق صفحه بازی در فروشگاه مایکروسافت برای دارندگان کنسول ایکس باکس وان امکان‌پذیر است.

آن دسته از کاربرانی که حساب‌های کاربری بلیزارد و توییچ (Twitch) را لینک کرده باشند، می‌توانند با مشاهده دو ساعت استریم با محوریت بازی Overwatch در طی فرصت تجربه‌ رایگان، سه اسپری شخصیت اش را به دست آورند.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده