نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۲۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

تریلری جدید از بازی Hitman 2 با محوریت اولین Elusive Target بازی منتشر شد

تریلر جدید بازی Hitman 2 تصاویری جدید از اولین Elusive Target آن نمایش می‌دهد.

سه روز پیش بازی Hitman 2 منتشر شد و واکنش‌ هواداران و منتقدان به آن، نوید یک قسمت موفق دیگر از این مجموعه‌ی محبوب را می‌دهد. به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، یک تریلر جدید Hitman 2 منتشر شده که با دیدن آن، تصاویر و اطلاعاتی جدید از اولین Elusive Target بازی که شان بین معروف نقشش را بازی کرده، دریافت خواهیم کرد.

در این قسمت هم مثل قسمت قبلی مجموعه‌ی هیتمن، هر چند وقت یک‌بار یک‌سری سوژه‌ی جدید با نام Elusive Target در بازی قرار داده می‌شود و چند روز به بازیکنان فرصت داده می‌شود تا با از بین بردن این اهداف، پاداش و امتیازاتی به‌خصوص را کسب کنند؛ در صورت اشتباه در انجام این مراحل، آن‌ها را نمی‌توانید دوباره از ابتدا بازی کنید و باید بدون اشتباه از پس‌شان بر بی‌آیید. پیش از انتشار این تریلر جدید، یک تریلر دیگر از اولین Elusive Target بازی منتشر شده بود که می‌توانید آن را در زومجی تماشا کنید.

نخستین Elusive Target بازی که مارک فابا (Mark Faba) نام دارد و قبل از فعالیتش به عنوان یک قاتل قرادادی، مامور MI5 بوده است، از تاریخ ۲۰ نوامبر (۲۹ آبان) تا ۴ دسامبر (۱۳ آذر) در دسترس قرار خواهد گرفت. شما می‌توانید این ماموریت ویژه را در نقشه‌ی شهر میامی انجام دهید.

اگر بتوانید هدف خود در این ماموریت را با انجام دادن چالش Explosive Penmanship Challenge از بین ببرید، یک خودکار انفجاری را به‌عنوان پاداش دریافت خواهید کرد! دو آیتم ویژه‌ی دیگر را هم می‌توانید در نقشه‌ی این ماموریت پیدا کنید؛ یک ربات که در آن مواد منفجره جاسازی شده و یک هدفون که می‌توان از سیم آن برای خفه کردن اهداف استفاده کرد.

بازی Hitman 2، ساخته‌ی استودیو IO Interactive را می‌توانید همین حالا روی ایکس باکس وان، پی سی و پلی استشین 4 تجربه کنید.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده