نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۵

Sunset Overdrive امروز برای پی سی منتشر می‌شود

پس از سال‌ها شایعه و اخبار مختلف، Sunset Overdrive امروز در دسترس کاربران ویندوز 10 قرار می‌گیرد. 

یکی از مفرح‌ترین بازی‌های کنسول ایکس باکس وان را می‌توان Sunset Overdrive، ساخته استودیو اینسامنیاک گیمز دانست که در سال ۲۰۱۴ منتشر شد و توانست رضایت طرفداران را جلب کند. در طی این سال‌ها همیشه شایعه‌هایی مبنی بر احتمال انتشار بازی Sunset Overdrive روی پی سی وجود داشته و حال بالاخره امروز سازندگان با انتشار توییتی این خبر را رسما تایید و اعلام کردند که بازی همین امروز روی ویندوز 10 در دسترس خواهد بود. 

نسخه کامپیوتر بازی Sunset Overdrive ویژگی جدید و خاصی نخواهد داشت و صرفا شاهد همان تجربه‌ای هستیم که چهار سال پیش برای Xbox One منتشر شده بود. شاید به همین دلیل هم سازندگان بازی را با قیمت ۲۰ دلار برای پی‌سی منتشر کرده‌اند. در صورتی که قبلا شانس تجربه این بازی را نداشته‌اید، بهترین فرصت است تا به سراغ آن بروید و یک تجربه بسیار مفرح و سرگرم‌کننده را بازی کنید. 

Sunset Overdrive یک بازی اکشن ماجراجویی سوم شخص است که در آن وارد شهر سانست خواهید شد و باید موجودات جهش‌یافته‌ای به نام OD را که شهر را تصرف کرده‌اید از بین ببرید. در این راه روش‌های متنوع زیادی در اختیار شما قرار دارند که همین مساله هم عمق و تنوع خاصی به گیم‌پلی بازی می‌بخشد و آن را به اثری ارزشمند تبدیل می‌کند. 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده