نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۸

احتمال انتشار جداگانه ریمستر بازی‌های سری Bioshock

طبق اطلاعات ارائه‌شده، احتمالا ریمستر بازی‌های سری بایوشاک که پیش‌تر فقط در Bioshock: The Collection موجود بودند، به‌صورت جداگانه هم منتشر می‌شوند. 

سری بایوشاک، ساخته فراموش‌نشدنی کن لوین، جزو محبوب‌ترین بازی‌های ویدیویی است که افراد زیادی ساعت‌های طولانی را صرف ماجراجویی در آرمان‌شهرهای این سری کرده‌اند و از داستان‌پردازی بی‌نهایت تاثیرگذار آن لذت برده‌اند. کمپانی توکی گیمز در سال ۲۰۱۶ مجموعه‌ای شامل نسخه‌های ریمستر‌شده سه بازی این سری را در قالب Bioshock: The Collection منتشر کرد که مورد استقبال خوبی هم قرار گرفت. حال در جریان جدید‌ترین اخبار بازی، اطلاعاتی فاش شده که بر اساس آن شاید این سه نسخه به صورت جداگانه و مستقل هم در دسترس قرار بگیرند. 

به طور دقیق‌تر، اخیرا سیستم رده‌بندی سنی بازی‌های PEGI سه بازی Bioshock Remastered، Bioshock 2 Remastered و Bioshock Infinite The Complete Edition را به صورت مجزا رده‌بندی سنی کرده و همین هم باعث شده تا احتمال انتشار جداگانه این آثار تقویت شود. مجموعه Bioshock: The Collection قیمتی معادل ۶۰ دلار دارد و طبیعتا انتشار مجزای بازی‌ها با قیمت پایین‌تر، خبر خوبی برای افرادی خواهد بود که دوست دارند صرفا نسخه ریمستر‌شده یکی از این بازی‌ها را تجربه کنند. 

برای آشنایی با کیفیت نسخه‌های ریمستر‌شده سری بایوشاک، می‌توانید بررسی بازی Bioshock: The Collection را در زومجی بخوانید که توانست نمره ۸.۵ را دریافت کند و خلاصه نقد آن به‌شرح زیر است:

به جرئت می‌توان گفت مجموعه‌ی بایوشاک از ارزشمندترین بازی‌های ریمستر شده در این نسل است. نه تنها خود باز‌ی‌ها به تنهایی شاهکار هستند، بلکه اضافه شدن تمام بسته‌های الحاقی و توضیحات کن لوین، کارگردان بازی به این مجموعه ارزش آن را چند برابر کرده است. با اینکه دو نسخه‌ی اول از لحاظ گرافیکی به هیچ وجه در حد و اندازه‌های دیگر ریسمترها نیستند، اما افزایش رزولوشن و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه‌ای تجربه‌ی دوباره‌ی رپچر را خوشایندتر از قبل کرده است. Bioshock: The Collection روی هم رفته یک مجموعه‌ی عالی و یک ریمستر معمولی است که قطعاً ارزش تجربه‌اش را دارد.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده