نویسنده: علی کمالی
// سه شنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

جزئیات تخفیف های Black Friday 2018 کنسول‌ ها و لوازم جانبی ایکس باکس مشخص شد

از حالا که تنها چند روز تا جمعه سیاه ۲۰۱۸ باقی مانده، کمپانی مایکروسافت تبلیغات خود را در رابطه با فروش ویژه‌اش آغاز کرده است.

مایکروسافت هم مانند فروشگاه‌های تارگت، والمارت و بست بای، خیلی زود از فروش‌های ویژه‌ای که قرار است در روز بلک فرایدی 2018 از طریق فروشگاه مایکروسافت ارائه شوند رونمایی کرد. اگر چه فروش ویژه بلک فرایدی یا جمعه سیاه از روز ۲۳ نوامبر (۲ آذر ماه) به طور رسمی آغاز خواهد شد، اما تخفیف‌های مربوط به این روز، از پنج‌شنبه ۲۲ نوامبر ارائه می‌شوند.

اما مایکروسافت چه جور تخفیفاتی را ارائه کرده است؟ کسانی که کنسول نسل هشتمی مایکروسافت را در اختیار ندارند، می‌توانند مدل‌های مختلف ایکس‌باکس‌ وان را با تخفیف قابل توجه خریداری کنند.  باندل ایکس‌باکس وان اس نسخه سازندگان بازی ماینکرفت، ۱۰۰ دلاری کاهش قیمت داشته و با برچسب قیمتی ۲۰۰ دلار به فروش خواهد رسید. افرادی که تلویزیون 4K داشته باشند یا بخواهند به زودی یکی تهیه کنند، احتمالا ایکس‌باکس وان ایکس بهترین انتخاب برای‌شان خواهد بود. این کنسول هم با ۱۰۰ دلار تخفیف، به قیمت ۴۰۰ دلار قابل تهیه است. علاوه بر این، باندل‌های این دو کنسول و همین‌طور بازی‌هایی مثل Battlefield V, Fallout 76, NBA 2K19 و غیره که به همراه آنها فروخته می‌شوند، مشمول تخفیف ۷۰ دلاری خواهند شد.           

XBOX ONE X

افرادی که کنسول ایکس‌باکس وان دارند اما هنوز عضو سرویس‌ اشتراکی این پلتفرم نشده‌اند، می‌توانند اشتراک یک ماهه ایکس‌باکس گیم پس  را فقط با یک دلار خریداری کنند. این تخفیف از همین حالا برقرار است و تا روز بلک فرایدی ادامه خواهد داشت. سرویس ایکس‌باکس گیم پس به شما این امکان را می‌دهد تا بیش از ۱۰۰ بازی را دانلود و اجرا کنید. برخی از این بازی‌ها جزو آثار جدید کنسول مایکروسافت، مثل Sea of Thieves و Forza Horizon 4 هستند. از روز ۱۵ نوامبر (۲۴ آبان) هم اعضای جدید ایکس‌باکس لایو گلد می‌توانند اشتراک یک ماهه این سرویس را با پرداخت یک دلار خریداری کنند.

  • ایکس‌باکس وان اس باندل نسخه سازندگان ماینکرفت - به قیمت ۲۰۰ دلار
  • ایکس‌باکس وان ایکس - به قیمت ۴۰۰ دلار
  • باندل‌های ایکس‌باکس وان اس و ایکس - تخفیف ۷۰ دلاری
  • اشتراک یک ماهه ایکس‌باکس گیم پس - به قیمت ۱ دلار
  • اشتراک یک ماهه ایکس‌باکس لایو گلد - به قیمت ۱ دلار
  • کنترلر‌های بی‌سیم ایکس‌باکس دیزاین لب - تخفیف ۱۰ دلاری
  • کنترلر‌های بی‌سیم ایکس‌باکس وان - تخفیف ۲۰ دلاری

همچنین بازیکن‌هایی که به کنترلرهای بی‌سیم و شخصی‌سازی شده ایکس‌باکس دیزاین لب (Xbox Design Lab) علاقه دارند، از روز ۲۲ نوامبر می‌توانند دسته‌هایی را که خودشان طراحی می‌کنند با ۱۰ دلار تخفیف و همچنین دسته‌های از پیش طراحی شده را با کاهش قیمت ۲۰ دلاری بخرند.

هنوز هیچ‌گونه تخفیفی برای بازی‌های دیجیتالی اعلام نشده است، اما به احتمال فراوان، همانند گذشته در روز جمعه سیاه شاهد کاهش قیمت ده‌ها بازی خواهیم بود.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده