// شنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۲

در رویداد The Game Awards 2018 بازی‌های بیشتری نسبت به سال گذشته معرفی خواهند شد

جف کیلی در جدیدترین مصاحبه‌ی خود اعلام کرده است که رویداد The Game Awards 2018، بزرگ‌ترین لاین‌آپ بازی‌های جدید را به خود اختصاص داده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، جف کیلی، تهیه کننده رویداد The Game Awards، در جریان مصاحبه‌ی اخیر خود با سایت VentureBeat اعلام کرده است که رویداد جوایز بازی سال 2018، بزرگ‌ترین لاین‌آپ بازی‌های معرفی نشده را به خود اختصاص داده است و شاهد معرفی بازی‌های زیادی خواهیم بود. جف کیلی در جریان گفت‌وگوی خود اعلام کرده است:

بیشتر کمپانی‌های بازیسازی، اخباری را در مورد بازی‌ها و پروژه‌های آینده خود منتشر خواهند کرد. این یک رویداد بزرگ در صنعت بازی‌های ویدیویی است. من افتخار می‌کنم که کمپانی‌های مختلف رقابت را کنار گذاشته و در یک مکان و در کنار یکدیگر، در مورد بازی‌هایی که در سال ۲۰۱۹ و پس از آن عرضه می‌شوند، صحبت می‌کنند.

جف کیلی در ادامه افزود:

همچنین یک محتوای اختصاصی در رویداد The Game Awards 2018 به‌نمایش در می‌آید که هنوز صحبتی در مورد آن انجام نشده است. با نزدیک شدن به زمان برگزاری، یک سری اطلاعات را در مورد این رویداد منتشر می‌کنیم. با این‌حال صادقانه بگویم که در مورد سورپرایزهای این رویداد صحبتی را انجام نخواهیم داد تا کاربران شگفت‌زده شوند.

مورد بعدی که جف کیلی در مصاحبه‌اش به آن اشاره کرد، بازی‌های جدید و همچنین معرفی محتویات مختلف برای بازی‌هایی است که قبلا عرضه شده بودند. جف کیلی در این باره می‌گوید:

بازی‌های زیادی هستند که می‌خواهند بخشی از این نمایش باشند و محتویات جدیدشان را به‌نمایش بگذارند. ما بازی‌های زیادی را داریم که همچنان از آن‌ها پشتیبانی می‌شوند. بازیکنان این دسته از بازی‌ها را به‌عنوان یک سرویس تجربه و از طریق محتویات مختلف، تجربه‌ی جدیدی را کسب می‌کنند. شاید این موارد معرفی یک بازی جدید نباشد، اما کاربران زیادی هستند که به این مسائل اهمیت می‌دهند.

در انتها جف کیلی در جریان مصاحبه‌اش اعلام کرده است که رویداد امسال، بیشترین بازی‌های جدید را به خود اختصاص داده است و شاهد معرفی بازی‌های جدیدی زیادی هستیم. همچنین وی در حساب کاربری توییترش هم به این مورد اشاره کرده است. رویداد جوایز بازی سال 2018 ساعت چهار صبح ۱۶ آذر ماه (۷ دسامبر) به وقت ایران در Microsoft Theater شهر لس آنجلس برگزار می‌شود.

همچنین ساعت ۷:۳۰ بعد از ظهر روز ۲۲ آبان ماه (۱۳ نوامبر) نامزدهای هر بخش معرفی خواهند شد. همانند هر سال بازیکنان پس از معرفی نامزدها، می‌توانند به سایت رویداد The Game Awards مراجعه کنند و به بازی‌های مد نظرشان رای دهند. در ادامه می‌توانید تیزر رویداد The Game Awards 2018 را در زومجی مشاهده کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده