// جمعه, ۱۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۴

لیگ جهانی بازی PUBG سال آینده میلادی برگزار می‌شود

مسابقات ورزش‌های الکترونیکی بازی PlayerUnknown's Battlegrounds سال آینده میلادی در ۹ نقطه دنیا در قالب لیگ حرفه‌ای برگزار می‌شود.

در حالی که به پایان سال ۲۰۱۸ میلادی نزدیک می‌شویم بسیاری از بازی‌سازان قصد دارند بازی‌های رقابتی خود را به رشته‌های ورزش‌های الکترونیکی سال آینده اضافه کنند. یکی از استودیو‌هایی که در این راستا قدم برداشته است سازنده بازی محبوب PlayerUnknown's Battlegrounds یعنی بلوهول است که برای سال آینده میلادی برنامه‌ریزی کرده است.

سازندگان در بیانیه‌ای که به تازگی منتشر کرده‌اند اعلام کردند که قصد دارند PlayerUnknown’s Battlegrounds را به رشته‌های ورزش‌های الکترونیک سال ۲۰۱۹ میلادی اضافه و لیگ بزرگی را در این راستا برگزار کنند. لیگ مسابقات بازی پابجی قرار است در ۹ منطقه مختلف از دنیا برگزار شود و بازیکنان با رقابت در آن به کسب امتیاز بپردازند و در جدول امتیازات صعود کنند. پس از آن در انتهای سال آینده میلادی در ماه نوامبر (آبان-آذر) بازیکنان و تیم‌های برتر برای آخرین مسابقه و ارزشمند‌ترین جایزه با یکدیگر مبارزه خواهند کرد.

مسابقات بازی PUBG به گفته سازندگان قرار است از «ساختاری حرفه‌ای» برخوردار باشد که در رشته‌های دیگر نیز از آن استفاده می‌شود و قوانین آن نیز طبق ای اسپورت خواهد بود. در اواسط سال آینده میلادی سازندگان همچنین مسابقات دیگری را نیز برگزار می‌کنند که از لیگ یاد شده جدا خواهد بود اما از حساسیت یکسانی برخوردار است.

از خبر‌های مرتبط به ورزش‌های الکترونیک پابجی می‌توان به برگزاری مسابقات انحصاری برای بازیکنان زن این بازی اشاره کرد که کمپانی بن‌کیو (BenQ) در چین برگزار می‌کند. این مسابقات نیز با حضور ۴۸ بازیکن برتر زن این رشته برگزار می‌شود که مبلغ ۱۵ هزار دلار نیز برای فرد اول در نظر گرفته شده است.

بازی PlayerUnknown’s Battleground هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان، آیفون و اندروید در دسترس است. بازی مذکور در نقد و بررسی زومجی توانست نمره ۸ را به خود اختصاص دهد. برای اطلاع از متن کامل آن می‌توانید به این لینک مراجعه کنید که خلاصه‌ای از آن به این صورت است.

بازی PlayerUnknown's Battlegrounds جریان جدیدی در صنعت بازی‌های ویدیویی و به ویژه شوتر است که با ارائه محتوایی جذاب و شدیدا اعتیادآور، ۱۰۰ بازیکن را به صورت همزمان وارد منطقه‌ای خالی از سکنه می‌کند تا برای پیروزی تلاش کنند. هرچند بازی از بعد فنی ایرادات زیادی دارد، اما نباید فراموش کرد که پابجی بازی جریان‌سازی است که مفهموم جدیدی را به بازی‌های ویدیویی آورده است و تبعات انتشار آن را تا سال‌ها در صنعت بازی‌های ویدیویی خواهیم دید. 

برای اطلاع بیشتر از خبر‌ها و تریلر‌ها می‌توانید به صفحه اختصاصی بازی PUBG در زومجی مراجعه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده