نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۱

عبور فروش بازی Dragon Quest XI از مرز 4 میلیون نسخه

کمپانی اسکوئر انیکس اعلام کرد که بازی Dragon Quest XI: Echoes of an Elusive age به فروش 4 میلیون نسخه‌ای دست یافته است.

طبق تازه‌ترین اخبار بازی، کمپانی اسکوئر انیکس از فروش ۴ میلیون نسخه‌ای بازی Dragon Quest XI: Echoes of an Elusive Age در سراسر جهان خبر داد که این فروش شامل تمام نسخه‌ها و زبان‌های بازی است. شایان ذکر است که این رقم با احتساب فروش‌های دیجیتالی و فیزیکی بازی به دست آمده است. این بازی اخیرا در تاریخ ۱۳ شهریور (۴ سپتامبر) در دسترس کاربران امریکا شمالی پلی استیشن 4 و کامپیوتر قرار گرفت.

بازی Dragon Quest XI اولین بار در تاریخ ۷ مرداد ۱۳۹۶ (۲۹ جولای ۲۰۱۷) برای Nintendo 3DS و PS4 منتشر شد و تا آبان ماه سال ۱۳۹۶ به سرعت به فروش ۲ میلیون نسخه‌ای دست یافت. با توجه به لیست فروش بازی‌ها در وب‌سایت Media Create، فروش نسخه Nintendo 3DS در ماه اکتبر ۱ میلیون و ۷۴۱ هزار و ۵۸۲ نسخه و فروش نسخه پلی استیشن بازی در ماه سپتامبر ۱ میلیون و ۳۴۷ هزار و ۵۸۲ نسخه بوده است. ترکیب این ارقام با فروش ۲۰۰ هزار نسخه‌ای بازی Dragon Quest XI به صورت دیجیتالی در هفته اول انتشار، از فروش ۳.۲ میلیون نسخه‌ای بازی در ژاپن حکایت می‌کند.

کمپانی اسکوئر انیکس میزان فروش بازی Dragon Quest XI در امریکا شمالی و اروپا را اعلام نکرده است. هوکوتو اوکاموتو، تهیه کننده بازی به تازگی اعلام کرد که برای انتشار نسخه‌های آتی این مجموعه در غرب، بازی Dragon Quest XI باید فروش خوبی داشته باشد. اگر آخرین نسخه مجموعه بتواند در غرب به فروش یک میلیون نسخه‌ای یا نزدیک به آن دست پیدا کند، می‌توان امیدوار بود که در آینده شاهد نسخه‌های دیگری از مجموعه در این منطقه باشیم.

در حال حاضر بازی Dragon Quest XI: Echoes of an Elusive age در کامپیوتر و پلی استیشن 4 در دسترس است. همچنین به تازگی اعلام شد که بازی Dragon Quest Builders 2 در سال ۲۰۱۹ برای کاربران غربی نینتندو سوییچ منتشر می‌شود. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید. 

 


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده