نویسنده: علی کمالی
// پنجشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۲

بازی Conan Exiles میزبان بخش کمپین تک نفره می‌شود

بازی Conan Exiles که یک اکشن ماجراجویی با المان‌های بقا از استودیوی فانکام (Funcom) است، صاحب بخش کمپین تک نفره خواهد شد. برای اطلاع از جزییات این خبر با ادامه مطلب همراه باشید.

به‌تازگی کمپانی فانکام در گزارش مالی سه‌ ماهه خود از برنامه‌هایش برای ارائه یک بسته الحاقی برای بازی Conan Exiles پرده برداشت. این محتوا قرار است بخش کمپین تک نفره را به این بازی محبوب در سبک بقا اضافه کند.

این بازی آنلاین چندنفره گسترده (MMO) در زمان انتشار خیلی روی خوش منتقدین را ندید، اما کم‌کم توانست طرفداران خودش را به‌دست آورد و به یکی از گزینه‌های اصلی بازیکن‌ها برای بازی کردن در حالت آنلاین تبدیل شود. این موضوع باعث شد تا سازندگان بازی تصمیم بگیرند آن را در بخش‌ها مختلف گسترش دهند و یک کمپین داستانی تک‌نفره برایش بسازند که ماجراهای مربوط به خود شخصیت «کونان بربر» (Conan the Barbarian) را روایت می‌کند.

جز اینکه می‌دانیم این محتوای الحاقی قرار است برای کامپیوتر و کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شود، اطلاعات دیگری در رابطه با کمپین تک‌نفره Conan Exiles در دست نیست. البته نباید انتظار داشته باشیم که این محتوا در آینده نزدیک عرضه شود؛ چون گفته شده که هنوز در مرحله پیش‌تولید قرار دارد.

به هر حال این موضوع خیلی جالب است که سازندگان Conan Exiles به فکر تجربه شخصی بازیکن‌ها و افرادی که به بازی‌های تک‌نفره علاقه دارند نیز بوده‌اند. باید ببینیم کمپانی فانکام که مجوز ساخت و انتشار بازی بر اساس مجموعه Conan the Barbarian را نیز به‌طور کامل دریافت کرده، قصد دارد داستان این مجموعه را در کدام مسیر دنبال کند و گسترش دهد.

در بخش دیگری از گزارش مالی فانکام به این موضوع اشاره شده که این شرکت روی پروژه‌های دیگری از مجموعه Conan نیز مشغول به‌ کار است. آنها با کمپانی پتروگلیف گیمز (Petroglyph Games) جهت ساخت یک بازی انحصاری برای رایانه‌های شخصی همکاری می‌کنند؛ البته این بازی هنوز به‌صورت رسمی معرفی نشده است.

فانکام همچنین در حال همکاری با شرکت راک پاکت گیمز (Rock Pocket Games) است که نتیجه آن را سال آینده خواهیم دید. در رابطه با این بازی هم هنوز هیچ جزییاتی منتشر نشده است. علاوه‌ بر این، یک بازی تیراندازی چندنفره همکاری از مجموعه متعلق به کمپانی هیروییک سیگنچرز (Heroic Signatures) و همچنین یک بازی چندنفره جهان‌باز که هنوز نامش مشخص نیست، برای پی سی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در حال توسعه هستند.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده