نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۶

بازی Red Dead Redemption 2 تاکنون ۱۷ میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است

کمپانی تیک-تو اینتراکتیو آمار فروش اولیه بازی Red Dead Redemption 2 را منتشر کرد که سرسام‌آورتر از انتظارات ظاهر شده است.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که امروز کمپانی تیک-تو اینتراکتیو به عنوان کمپانی مادر راک‌ استار گیمز گزارش مالی مربوط به سه ماهه دوم سال مالی ۲۰۱۹ را منتشر کرده است که این گزارش اطلاعات جدیدی از فروش بازی Red Dead Redemption 2 در اختیار می‌گذارد.

بر اساس اعلام کمپانی تیک-تو، بازی Red Dead Redemption 2 تا به حال ۱۷ میلیون نسخه در سراسر جهان فروش داشته است. با اینکه می‌دانستیم فروش اولیه بازی RDR 2 فوق‌العاده بود و این بازی در اولین هفته انتشار مبلغ ۷۲۵ میلیون دلار را نصیب سازندگان کرد، اما این میزان فروش احتمالا سرسام‌آورتر از آن چیزی است که انتظار داشتیم. برای شفاف‌سازی بیشتر باید بگوییم که بازی Red Dead Redemption 2 از نظر فروش بازی Red Dead Redemption را که ۸ سال پیش منتشر شد، پشت سر گذاشته و این در حالی است کمتر از یک ماه از انتشار بازی سپری شده است.

تیک-تو اینتراکتیو به دنبال عملکرد فوق‌العاده بازی Red Dead Redemption 2 در زمینه فروش، اعداد و ارقام سند چشم‌انداز مالی کمپانی را برای روزهای باقیمانده از سال مالی جاری افزایش داد. استراوس زلنیک، مدیرعامل کمپانی Take-Two در این خصوص گفت:

در نتیجه عملکرد قوی کمپانی در سه ماهه دوم و نتایج اولیه فوق‌العاده بازی Red Dead Redemption 2، ما پیش‌بینی‌ها از سند چشم‌انداز مالی‌مان را‌ برای سال مالی ۲۰۱۹ افزایش می‌دهیم که این سال همچنین آماده ثبت رکورد در زمینه سود خالص و جریان نقدی عملیاتی تعدیل شده است. در نگاه به آینده، ما خط تولید قدرتمندی برای کار روی بازی‌هایمان داریم که برای رشد در بازه زمانی طولانی و سودآوری موقعیت بسیار خوبی دارند.

Red Dead Redemption 2

بسیاری انتظار داشتند که بازی Call of Duty: Black Ops 4 پیروز رقابت فروش بازی‌ها در سال ۲۰۱۸ شود، اما پس از فروش خیره‌کننده بازی Red Dead Redemption 2، به نظر می‌رسد که این رقابت همین حالا هم به پایان رسیده است. جالب است که ببینیم تا انتهای سال ۲۰۱۸ وضع چگونه خواهد بود، اما ظاهرا بازی Red Dead Redemption 2 در سال جاری غیرقابل توقف است.  

بازی Red Dead Redemption 2 در حال حاضر در پلتفرم‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 در دسترس است. این بازی به واسطه شخصیت‌پردازی عالی کاراکتر‌ها و در راس آن‌ها شخصیت داچ، جهان بسیار پویا و پرجزییات، ماموریت‌های جذاب و درگیر‌کننده، داستان گیرا با وجود قابل پیش‌بینی بودن پایان‌بندی، مکانیزم‌های جذاب شکار و شخصی‌سازی و البته گرافیک بسیار زیبا و چشم‌نواز در بررسی زومجی نمره ۱۰ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

بازی Red Dead Redemption 2 دقیقا همان تجربه‌ای است که از شرکت راک‌استار و از یک بازی در اواخر نسل هشتم انتظار داریم؛ اثری چشم‌نواز، درگیر‌کننده و سراسر شگفتی که نه فقط بازی کردن آن لذت زیادی دارد، که حتی قرار است برای سال‌های طولانی بازی‌های مختلفی از استاندارد‌هایی تعیین‌شده توسط این بازی استفاده کنند. Red Dead Redemption 2 بازی‌ای است که هر گیمری، فارغ از اینکه علاقه‌مند چه سبکی باشد، باید آن را تجربه کند.

شما می‌توانید سایر اخبار مربوط به بازی Red Dead Redemption 2 را در صفحه اختصاصی آن مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده