نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

مایکروسافت در رویداد XO18 یک نمایش زنده دو ساعته خواهد داشت

با توجه به اطلاعاتی که میجر نلسون در توییتر منتشر کرده، بازی‌های Forza Horizon 4 ،Sea of Thieves ،Minecraft و State of Decay 2 از آثاری هستند که در XO18 حضور قطعی خواهند داشت.

رویداد XO18 بامداد یک‌شنبه برگزار می‌شود و هر روز که به موعد برگزاری آن نزدیک می‌شویم، اطلاعات بیشتری از مواردی که قرار است در آن به‌نمایش درآیند منتشر می‌شود. اخیرا در جریان تازه‌ترین اخبار بازی، میجر نلسون اطلاعات جدیدی را از این رویداد مورد انتظار در دسترس علاقه‌مندان قرار داده است.

با توجه به پستی که میجر نلسون در توییتر به‌اشتراک گذاشته، بازی‌های Forza Horizon 4، Sea of Thieves، Minecraft و State of Decay 2 در XO18 حضور قطعی خواهند داشت؛ البته نباید فراموش کنیم که این چند بازی، تنها بخشی از لیست بلند و بالای آثاری هستند که قرار است در XO18 از آن‌ها خبرهای جدیدی بشنویم و اگر بازی‌های جدیدی هم که قرار است در آن معرفی شود کنار موارد ذکر شده بگذاریم، از اهمیت بسیار بالای XO18 آگاه خواهیم شد. این را هم بگویم که بازی Crackdown 3 در این رویداد قابل بازی خواهد بود و انتظار می‌رود که تاریخ انتشار قطعی آن هم مشخص شود.

اگر صادقانه بگوییم، هیچ کدام از این بازی‌هایی که قرار است در این نمایش حضور داشته باشند، چندان سورپرایز کننده نیستند و مایکروسافت سعی دارد برنامه‌های آینده خود را در مورد آن‌ها در این نمایش با طرفداران به اشتراک بگذارد.

رویداد XO18 در ساعت ۳۰ دقیقه‌ی بامداد روز یکشنبه‌ (۲۰ آبان) برگزار خواهد شد. برای اطلاع از تمامی اخبار آن، پوشش کانال و سایت زومجی را حتما دنبال کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده