نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۲

نسخه آیفون بازی Old School Runescape بیش از یک میلیون بار دانلود شده است

بازی Old School Runescape در شش روز اول انتشار صدر جدول بازی‌های اپ استور ۸ کشور جهان را تصاحب کرد.

در تازه‌ترین اخبار بازی موبایل مطلع شدیم که بازی Old School Runescape پس از انتشار برای iOS در صدر جدول بازی‌های اپ استور ۸ کشور جهان قرار گرفته است. این بازی که هفته گذشته در دسترس کاربران iOS قرار گرفت، در شش روز اول انتشار بیش از یک میلیون بار دانلود شد و در صدر جدول بازی‌های App store هشت کشور جای گرفت.

بر اساس گزارش وب‌سایت گیمزاینداستری، بالغ بر ۱ میلیون نفر نسخه بتای بازی Old School Runescape را که در تیر ماه در دسترس کاربران اندروید قرار گرفت، نصب کرده‌اند. بازی Old School Runescape بازنشر نسخه اصلی مربوط به سال ۲۰۰۷ است و اولین بار در سال ۲۰۱۳ در دسترس کاربران کامپیوتر قرار گرفت. فیل منسل، مدیرعامل استودیو Jagex درباره موفقیت بازی گفت:

پس از پنج سال رشد متوالی بازی Old School Runescape از زمان انتشار نسخه کامپیوتری در سال ۲۰۱۳، راهیابی این اثر به موبایل نقطه عطفی برای استودیو Jagex به منظور ارائه مجموعه بازی‌های RuneScape با فرمت‌های مختلف به حساب می‌آید. اولویت ما در دسترس قرار دادن بازی‌های فعلی برای بازیکنان بیشتر در دستگاه‌های بیشتر بوده است. در طول این سال‌ها، تعداد بازیکنان ما رشد داشته است و برخی از کاربران کامپیوتر هم‌اکنون گزینه‌های دیگری برای تجربه بازی در اختیار دارند که متناسب با سبک زندگی‌شان است.

بازی Old School Runescape اثری رایگان (Free-to-Play) است که قابلیت کراس پلی را در اختیار می‌گذارد، اما با این حال می‌توان با پرداخت هزینه اشتراک به نقشه‌ای سه برابر بزرگ‌تر از نسخه رایگان، هشت مهارت اضافی، ماموریت‌های اضافی، ۴۰۰ اسلات حساب بانکی و موارد دیگری دسترسی داشت. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع VG24/7
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده