// چهار شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۴

بازیکن نابینای Street Fighter V یکی از دشوارترین ماموریت های این بازی را پشت سر گذاشت

BlindWarriorSven، بازیکن حرفه‌ای Street Fighter V، یکی از دشوارترین ماموریت‌های این بازی را با شکست دادن Ryu Master پشت سر گذاشت.

همه ما گیمر‌ها علاقه داریم که سطح مهارت خود را در بازی‌ها افزایش دهیم. برای بالا بردن سطح مهارت، بازیکنان باید خود را در موقعیت‌های مختلف قرار دهند و آن را به طور پیاپی تکرار و تمرین کنند. به تازگی ماموریتی در بازی مبارزه‌ای Street Fighter V: Arcade Edition در اختیار کاربران قرار گرفته است که از دشواری بسیار بالایی برخوردار است. در این ماموریت کاربران باید کاراکتر Ryu با سطح The Master را شکست دهند و بسیاری از بازیکنان این بازی در این زمینه با مشکل روبه‌رو شدند. اما جالب است بدانید کسی که در این میان توانسته است آن را شکست دهد یک بازیکن نابینا به نام BlindWarriorSven است.

این بازیکن حرفه‌ای استریت فایتر در سن ۶ سالگی بینایی خود را از دست داد، اما در همان دوران متوجه شد که می‌تواند بازی Street Fighter 2 را با توجه به صداگذاری کاراکترها تجربه کند. وی از همان ابتدا تمرینات خود را شروع کرد و توانست مهارت خود را با صدای بازی افزایش دهد.

حال در سال ۲۰۱۸ میلادی ماموریت سختی در بازی SFV در اختیار بازیکنان گذاشته شده است که شخصیت محبوب این بازی مبارزه‌ای را در مقابل آنها قرار می‌دهد. کاربران برای مبارزه با این کاراکتر و کسب جایزه آن باید مبلغ ۱۰۰۰ فایت مانی (Fight Money) در بازی خرج کنند. این ماموریت از قسمت Extra Battle در دسترس است و بازیکنان یک روند دشوار را در مقابل این قهرمان تجربه می‌کنند.

بازیکن نابینای ما یعنی بلایند‌واریورسون در حالی که از کاراکتر Ken در مسابقات استفاده می‌کند به نبرد با ریو رفت. وی در ابتدا قصد داشت که با پرش به حریفش نزدیک شود اما با آپرکات یا همان DP دشمنش مواجه شد. در ادامه ریو به جلو یورش برد تا با ضربات لگد نشسته کامبو‌های خود را گسترش دهد و بازیکن نابینای ما را زیر فشار قرار دهد. کاراکتر ریو در ادامه حمله هوایی کن را با حرکت دفاعی معروف خود دفع یا به اصطلاح Parry کرد و در ادامه آن را به Critical Art متصل کرد و کار Ken را تمام کرد.

Street fighter v

دومین بار بازیکن هلندی ما یعنی Sven سعی داشت که کمی محتاط عمل کند و این بار پرش خود را با دقت انجام داد. این تصمیم این بار با وی همراهی کرد و موفقیت‌آمیز بود؛ چرا که او توانست دفاع ریو را باز کند و کامبوی کاملی روی حریفش پیاده کند. ضربات زنجیره‌ای Sven باعث شد که ریو به گوشه صفحه کشانده شود اما ریو پس از برخاستن موقعیت خود را تغییر داد. از این پس Sven شروع به پرتاب کردن هادوکن کرد و این حرکت باعث شد که ریو نیز همین کار را انجام دهد. Sven پس از پیدا کردن موقعیت مناسبی از روی هادوکن ریو پرید و توانست با کامبوی کاملی کار ریو را تمام کند.

با کلیک روی این لینک می‌توانید ویدیو مبارزه بازیکن نابینای استریت فایتر با یکی از دشوارترین حریف‌های داخل بازی را از یوتیوب تماشا کنید. جالب است بدانید که Ken به تازگی برای بازی Super Smash Bros. Ultimate نیز معرفی شده است.

بازی Street Fighter V در ابتدا در سال ۲۰۱۶ منتشر شد اما با توجه به برخی ایرادات پیرامون کم بودن محتوا در زومجی امتیاز ضعیفی دریافت کرد. کپکام پس از آن با انتشار نسخه Arcade Edition برای این بازی توانست نمره این بازی را در سایت متاکریتیک به ۸۷ برساند. بازی مذکور هم‌اکنون برای پلی ‌استیشن 4 و پی سی در دسترس است.

نظرات خود را در مورد این بازیکن نابینا و بازی استریت فایتر 5 با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده