نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۹

اطلاعاتی جدید از بسته الحاقی بعدی بازی Rainbow Six Siege منتشر شد

بسته‌ی الحاقی Operation Wind Bastion بازی Rainbow Six Siege دو اپراتور و یک نقشه‌ی جدید را به بازی اضافه می‌کند.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی کمپانی یوبیسافت سازنده‌ی بازی Rainbow Six Siege، اطلاعاتی جدید از بسته‌ی الحاقی بعدی این بازی محبوب منتشر کرد. بسته‌ی الحاقی جدید Rainbow Six Siege با نام Operation Wind Bastion، در آغاز فصل چهارم از سال سوم بازی منتشر خواهد شد و دو اپراتور و یک نقشه‌ی جدید را به بازی اضافه خواهد کرد.

دو اپراتور جدید بازی که یکی از آن‌ها مدافع و دیگر مهاجم است، از نیروهای ویژه‌ی کشور مراکش یعنی یگان GIGR این کشور هستند. با توجه به توضیحاتی که در بلاگ رسمی یوبیسافت پیرامون این دو اپراتور ارائه شده، اپراتور مهاجم یک شخص سربه‌هوا و صدالبته یک جست و جوکننده‌ی زیرک است که به‌بهترین شکل ممکن می‌تواند از محیط اطرافش برای فشار آوردن به نیروهای دشمن استفاده کند. اپراتور مدافع اما یک فرمانده‌ی جان‌سخت، منطقی و تحسین‌شده است که آینده‌ی نیروهای ویژه‌ی مراکش را با راهنمایی‌هایش تعیین می‌کند.

حالا سراغ نقشه‌ی جدید بازی برویم. اتفاقات این نقشه‌ی جدید که Fortress نام دارد، در یک پایگاه نظامی در کوه‌های اطلس مراکش رخ می‌دهند و با استناد به توضیحات بلاگ یوبیسافت، این نقشه به دو قسمت کاملا بزرگ با محیط‌های وسیع، میدان دید وسیع و قابل تشخیص است که در آن شاهد نبردهایی مختلف در فاصله‌های دور و نزدیک خواهیم بود. به‌نقل از سازندگان بازی، Fortress اولین نقشه‌ی بازی است که یک اپراتور در آن تاثیر خیلی زیادی خواهد داشت. یوبیسافت هنوز مشخص نکرده که این اپراتور، از اپراتورهای جدید که DLC به بازی اضافه می‌کند است یا یکی از اعضای تیم Siege که تا به امروز در بازی با آن‌ها آشنا شده‌ایم.

بسته‌ی الحاقی Operation Wind Bastion قرار است در فینال لیگ حرفه‌ای بازی Rainbow Six Siege که در تاریخ ۱۷ و ۱۸ نوامبر (۲۶ و ۲۷ آبان) برگزار می‌شود، به‌صورت کامل و رسمی معرفی شود. گفتنی است که حذف یک‌سری موارد بزرگسالانه از محیط‌های بازی، از تغییرات بزرگی است که قرار است فصل ۴ بازی اعمال شود. یوبیسافت اخیرا اعلام کرده که در راستای انتشار بازی در برخی از کشورهای آسیایی که در آن‌ها در محتویات بازی‌های ویدیویی سخت‌گیری‌های زیادی می‌شود، قرار است یک‌سری از محتویات بزرگسالانه‌ی بازی را از آن حذف کند.

آپدیت قبلی بازی که Y3S3.2 نام داشت، یک‌سری تغییر در پراتورهای Clash و Maestro ایجاد کرده است؛ در کنار این دو اپراتور، آپدیت مذکور تفنگ‌های SMG-11 و Vector هم دست‌خوش یک‌سری تغییرات در بخش‌های Handling و Recoil کرده است.

بازی Rainbow Six Siege را همین الآن می‌توانید روی ایکس باکس وان، پی سی و پلی استیشن 4 تجربه کنید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده