// سه شنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۶

دو نسخه از مجموعه Hitman در سیستم رده بندی سنی PEGI برای پلی استیشن 4 لیست شد

بازی‌های Hitman: Absolution و Hitman: Blood Money توسط سیستم رده‌بندی سنی PEGI برای پلی استیشن 4 لیست شد.

با توجه به جدیدترین اخبار بازی، سیستم رده‌بندی سنی بازی‌ها در اروپا (PEGI) دو بازی Hitman: Absolution و Hitman: Blood Money را برای پلی استیشن 4 لیست کرد. احتمال می‌رود در آینده شاهد معرفی نسخه ریمستر این دو بازی باشیم؛ زیرا این بازی‌ها در گذشته هم برای پلتفرم‌های نسل هشتمی در دسترس قرار نگرفته‌اند.

بازی Hitman: Absolution، در سال ۲۰۱۲ برای کامپیوتر، پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 عرضه شد و می‌توان آن را آخرین هیتمن نسل هفتم دانست. این در حالی است که بازی Hitman: Blood Money در سال ۲۰۰۶ عرضه شده بود. همچنین پس از عرضه نسخه Absolution، یک نسخه HD از بازی‌های Hitman 2:  Silent Assassin ،Hitman: Contracts و Hitman: Blood Money در دسترس کاربران قرار گرفت.

با تمام این تفاسیر هنوز خبری در این باره از سمت استودیو IO Interactive یا کمپانی برادران وارنر (Warner Bros. Interactive Entertainment) منتشر نشده است. جدیدترین نسخه از مجموعه Hitman، بازی Hitman 2 است که در تاریخ ۲۲ آبان ماه (۱۳ نوامبر) عرضه می‌شود. اگر اطلاعات کافی از جهان Hitman 2 ندارید‌، می‌توانید پیش‌نمایش زومجی از این بازی را مطالعه کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده