نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۲

تصاویر مفهومی جدیدی از بازی Spyro Reignited Trilogy منتشر شد

کمپانی اکتیویژن تصاویر جدیدی از بازی Spyro Reignited Trilogy منتشر کرد.

استودیو Toys for Bob چند ماه پیش از تاخیر بازی Spyro Reignited Trilogy خبر داد و حال این بازی باری دیگر برای انتشار در چند هفته آینده آماده می‌شود. در میان اخبار بازی، کمپانی اکتیویژن برای کمک به راحت سپری شدن زمانی که تا انتشار بازی Spyro Reignited Trilogy باقی مانده است، تصاویر جدیدی را از بازی منتشر کرد که اسپایرو را در حال نبرد با انواع مختلفی از دشمنان نشان می‌دهد. افزون بر این، تصاویر مفهومی جدیدی نیز از این اثر به نمایش گذاشته شده است که بسیار جذاب به نظر می‌رسند. همچنین تصویر هنری کلیدی بازی که اسپایرو و دیگر دوستان اژدهایش را در معرض نمایش قرار می‌دهد، فوق‌العاده است.

زمان زیادی از انتشار بازی‌های اصلی مجموعه اسپایرو می‌گذرد و بازیکنان بسیاری منتظر انتشار بازی Spyro Reignited Trilogy هستند تا باری دیگر به تجربه این مجموعه بپردازند. تنها نگرانی بازیکنان از انتشار نسخه‌های بازسازی شده این است که این نسخه‌ها نتوانند به خوبی نسخه‌های اصلی عمل کنند. خوشبختانه، با عنایت به موفقیت بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy می‌توان گفت که جای هیچ‌گونه نگرانی برای بازی Spyro Reignited Trilogy وجود ندارد.

بازی Spyro Reignited Trilogy در تاریخ ۲۲ آبان (۱۳ نوامبر) برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد و بازیکنان در صورت تمایل می‌توانند به پیش خرید آن از طریق وب‌سایت آمازون اقدام کنند. شما می‌توانید تصاویر تازه بازی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده