نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۸

تاریخ انتشار بازی World of Warcraft Classic مشخص شد

تابستان ۲۰۱۹، هواداران مجموعه‌ی وارکرفت می‌توانند بازی World of Warcraft Classic را تجربه کنند.

World of Warcraft اثری بود که سال ۲۰۰۴ منتشر شد و موفقیتی که به‌دست آورد باعث شد تا همین امسال، نسخه‌های مختلفی از آن منتشر شود. هواداران بازی اما در سال‌های اخیر علاقه‌ی زیادی به تجربه‌ی دوباره‌ی نسخه‌ی اولیه‌ی بازی (همان که سال ۲۰۰۴ منتشر شد) نشان دادند و نتیجه‌ی آن هم اعلام عرضه‌ی دوباره‌ی World of Warcraft در جریان رویداد Blizzcon سال گذشته بود. حالا در جریان رویداد بلیزکان 2018 و تازه‌ترین اخبار بازی، تاریخ انتشار دوباره بازی World of Warcraft که World of Warcraft Classic نام گرفته مشخص شده است. این بازی در تابستان سال ۲۰۱۹ میلادی در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت.

در بازی World of Warcraft Classic بازیکنان به آزروث قبل از Cataclysm بازمی‌گردند و با Onyxia ،Ragnaros و معبد Ahn’Qiraj دوباره دیدار می‌کنند. در این بازی می‌توانید تا سطح ۶۰ کاراکترتان را لول آپ کنید؛ البته اگر اسب یا در کل Mount نداشته باشید، تا لول ۴۰ پیشرفت خواهید کرد. همچنین باید خودتان را با سیستم تلنت کلاسیک بازی عادت بدهید. ترینرهای قدیمی این سری با World of Warcraft Classic دوباره برمی‌گردند و با خرج کردن پول، مهارت‌های مختلفی را از آن‌ها خواهید آموخت.

شرکت‌کنندگان در رویداد بلیزکان 2018 می‌توانند دموی قابل بازی World of Warcraft Classic را تجربه کنند. این را هم بگویم که اگر بلیط مجازی این رویداد را تهیه کرده‌اید، می‌توانید دموها و موارد این‌چنینی را که در بلیزکان 2018 موجود می‌شود دانلود و تجربه بکنید. در دموی World of Warcraft Classic می‌توانید تا یک ساعت از تجربه‌ی بازی لذت ببرید و کاراکترتان را تا لول ۱۹ پیشرفت بدهید. بازیکنانی که اشتراک عادی WoW را در اختیار دارند، می‌توانند بازی World of Warcraft Classic را به‌محض انتشار، به‌شکل کاملا رایگان دانلود کنند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده