// شنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

تاریخ برگزاری رویداد Kinda Funny Games مشخص شد

مسئولین رویداد Kinda Funny Games پس از برگزار نشدن Playstation Experience از تاریخ برگزاری رویداد خود رونمایی کردند.

با توجه به اخبار بازی که به تازگی منتشر شده است رویداد Kinda Fuuny Games یک روز بعد از Game Awards برگزار می‌شود. گرگ میلر، بنیان گذار کایندا فانی گیمز، با انتشار پستی در توییتر تاریخ برگزاری این رویداد را ۸ دسامبر (۱۷ آذر ماه) اعلام کرد. به گفته وی این رویداد میزبان ۵۰ بازی از سوی استودیو‌های کوچک و بزرگ می‌شود که در کانال توییچ این رویداد به نمایش گذاشته خواهد شد و کاربران می‌توانند به رایگان آن را تماشا کنند.

گفتنی است که رویداد یاد شده به تازگی برنامه‌ریزی شده است و میلر قرار است مسئولیت رهبری آن را برعهده بگیرد. پس از اعلامیه شان لیدن پیرامون احتمال برگزار نشدن رویداد Playstation Experience، میلر با انتشار توییت اعلام کرد که قصد برگزاری رویدادی مشابه به آن دارد که سازندگان بتوانند پروژه‌های خود را معرفی کنند و طرفداران نیز با آنها آشنا شوند. برخلاف پلی استیشن اکسپرینس، تمامی بازی‌سازان می‌توانند پروژه‌های خود را در جریان این رویداد به نمایش بگذارند.

از بازی‌سازانی که از همان ابتدا حضور خود را در این رویداد تایید کرده‌اند می‌توان به استودیو سبتاژ (Sabotage) اشاره کرد که بازی The Messenger را توسعه داده‌اند. در آن سو ناشرانی همچون تیم میت، دیوالور دیجیتال (Devolver Digital) و حتی بازی Toejam and Earl نیز در این رویداد حضور خواهند داشت.

میلر به تازگی با انتشار توییت‌های مختلف طرفداران را از بازی‌سازانی که در جریان این رویداد با وی همراهی خواهند کرد اطلاعاتی منتشر کرد که با توجه به گفته‌های وی شاهد بازی‌سازان زیادی در این رویداد خواهیم بود. وی ماه گذشته میلادی با انتشار توییتی گفت:

ناشران بزرگ قصد دارند پیش از اینکه محصولات خود را در قالب Early Access منتشر کنند آن را در رویداد کایندا فانی گیمز به نمایش بگذارند. علاوه بر آن در این میان شاهد بازی‌های دیگر نیز خواهیم بود.

البته گفتنی است که برنامه این رویداد به طور دقیق مشخص نشده‌ است و فقط می‌دانیم که محتوای آن در توییچ استریم می‌شود. وی در پاسخ به سوالی در رابطه با اینکه رویداد یاد شده به طور زنده به نمایش گذاشته می‌شود یا اینکه شاهد ویدیوهای ادیت شده خواهیم بود گفت که شاهد محتوایی بین این دو خواهیم بود.

 نظرات خود را در مورد رویداد‌های بازی‌های ویدیویی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده