نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

بازی Diablo: Immortal برای گوشی‌های هوشمند معرفی شد

به‌تازگی یک بازی موبایل از مجموعه‌ی دیابلو با نام Diablo: Immortal معرفی شد. این بازی در سبک اکشن نقش‌آفرینی برای اندروید و iOS منتشر خواهد شد.

 کمپانی بلیزارد در رویداد Blizzcon 2018 با انتشار یک تریلر، بازی Diablo: Immortal را معرفی کرد. داستان بازی در یک بزنگاه زمانی مابین نسخه‌های دوم و سوم بازی دیابلو روایت می‌شود. ماجراهایی که پس از شکسته شدن World Stone توسط Tyrael روایت می‌شود. ویات چنگ که از طراحان بازی در استودیو بلیزارد است، درباره این اثر چنین می‌گوید که Diablo: Immortal، قرار است بیست سال داستان روایت نشده را برای کاربران بازگو کند.

تمامی کلاس‌های موجود در بازی دیابلو 3 در این بازی هم قابل انتخاب هستند و روند بازی هم به شکلی است که پیش از این در Diablo 3 دیده بودیم. شما می‌توانید با هیروهای مختلف به آرناها و سیاهچاله‌های مختلف سر بزنید و موجودات اهریمنی بازی را از بین ببرید.

این را هم بگویم که این بازی یک اثر کاملا آنلاین است و آن را باید به‌شکل چندنفره (مولتی‌پلیر) بازی کرد و با همکاری دیگر بازیکنان، داستانش را جلو برد. Diablo: Immortal جدیدترین اثر کمپانی بلیزارد و Netease Games، در تاریخی نامشخص برای اندروید و iOS در دسترس قرار خواهد گرفت. احتمالا در روزهای آینده رویداد بلیزکان 2018، اطلاعات بیشتری از این بازی منتشر شود. در ادامه، توجه شما را به تماشای تریلر بازی جلب می‌کنم:

دانلود از آپارات


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده