نویسنده: آریا بهپور
// جمعه, ۱۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۳

سونی حق امتیاز استفاده از طراحی پلی استیشن VR را به لنوو می‌دهد

لنوو با استفاده از حق استفاده از طراحی PS VR هدست‌های واقعیت مجازی جدیدی با طراحی بهتر تولید خواهد کرد.

دو کمپانی سونی و لنوو (Lenovo) با یکدیگر در راستای تولید هدست‌های واقعیت مجازی (VR) همکاری خواهند کرد و سونی در قراردادی که تا دو سال آینده ادامه خواهد داشت، حق امتیاز و لیسانس استفاده از طراحی پلی استیشن VR را به لنوو می‌دهد تا از آن برای طراحی مدل‌های جدید میراژ سولو (Mirage Solo VR) استفاده کند.

یائو لی، معاون ارشد کمپانی لنوو با اشاره به این قرارداد می‌گوید:

این قضیه به ما اجازه می‌دهد با همکاری سونی در بازار رو به گسترش هدست‌های واقعیت مجازی به تولید محصولاتی بهینه‌سازی شده و بهتر بپردازیم و این قرارداد مثال خیلی خوبی برای همکاری تولیدکنندگان محصولات واقعیت مجازی برای طراحی وسایلی مناسب‌تر برای مصرف‌کنندگان خواهد بود.

رایلی راسل، کارمند ارشد حقوقی بخش سرگرمی های تعاملی سونی هم بیانیه‌ای در این زمینه منتشر کرده است:

خشنودیم که اعلام کنیم حق امتیاز استفاده از طراحی PlayStation VR را به کمپانی لنوو می‌دهیم. طراحی هدست واقعیت مجازی پلی استیشن با تعریف و تمجیدهای فراوانی همراه بوده است و علت آن به سال‌ها کار سخت و طاقت‌فرسا توسط مهندسین پلی استیشن برمی‌گردد. این قرارداد نشان‌دهنده‌ی کیفیت بالای پلی‌استیشن VR و تعهد سونی اینتراکتیو انترتینمنت برای خلق تجربیات قدرتمند واقعیت مجازی و کمک به گسترش این صنعت است.

از زمان عرضه PlayStation VR برای پلی استیشن 4، در مورد طراحی و راحتی استفاده از آن در مقایسه با سایر هدست‌های واقعیت مجازی صحبت‌های زیادی شده است و مطمئناً این موضوع یکی از دلایلی بوده که لنوو به سمت استفاده از طراحی این محصول رفته است.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده