// جمعه, ۱۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

برنامه Call of Duty Companion برای اندروید و iOS در دسترس قرار گرفت

برنامه Call of Duty Companion به بازیکنان COD: Black Ops 4 و COD: WWII اجازه می‌دهد در کنار مشاهده‌ی آمارشان، جوایز مختلفی را دریافت کنند.

با توجه به جدیدترین اخبار بازی، کمپانی اکتیویژن (Activision)، ناشر مجموعه کالاف دیوتی، برنامه موبایل Call of Duty Companion را معرفی کرد. بازیکنان دو بازی Call of Duty: Black Ops 4 و Call of Duty: WWII با اجرای این برنامه می‌توانند آمار خود را دنبال کنند، جایزه دریافت کنند، ویژگی‌های اجتماعی را دنبال کنند و همچنین با خواندن خبرهای مربوط با Call of Duty، خود را با جریان بازی به‌روز نگه دارند. همچنین اعلام شده است که این برنامه برای سیستم عامل اندروید و iOS در دسترس قرار داده شده است.

بازیکنان در بخش Friends Feed می‌توانند آمار دوستان‌شان را مشاهده و آن را با آمار خود مقایسه کنند. همچنین می‌توانید از نظر تعداد اچیومنت یا تروفی دریافتی هم آمار خود را با دوست مورد نظرتان مقایسه کنید. در ادامه مشخص شده است که استفاده کنندگان برنامه Call of Duty Companion می‌توانند یک تیم (تا سقف ۲۰ نفر) در این برنامه تشکیل بدهند و با انجام دادن اهداف مشخصی که در بازی برای‌شان تعیین شده است، جایزه بگیرند. این اهداف شامل کشتن تعداد مشخصی زامبی، بردن تعداد مشخصی از بازی‌های یک حالت و موارد مشابه می‌شود.

برای مشاهده‌ی آمارتان باید ابتدا پروفایل کاربری خود در بازی را به برنامه Call of Duty Companion متصل کنید. در این بخش یک گزارش هفتگی برای شما نمایش داده می‌شود که می‌توانید عملکرد خود را در بخش‌های مختلف مشاهده کنید. همچنین تعدادی نکته شخصی را مشاهده می‌کنید که به بهبود عملکرد شما در بازی و بخش‌های مورد نظر کمک می‌کند. در انتها یک نقشه حرارت (Heat Map) برای بازیکنان در نظر گرفته شده است که با توجه به نوع بازی و عملکردتان طراحی شده است و می‌توانید آن را بازنگری کنید.

برنامه موبایل Call of Duty Companion

برنامه موبایل Call of Duty Companionبرنامه موبایل Call of Duty Companion

در بخش اخبار هم می‌توانید جزئیات به‌روزرسانی‌های بازی و اخبار مربوط با کالاف دیوتی را مطالعه کنید. در بیانیه معرفی برنامه موبایل Call of Duty Companion آمده است:

عرضه‌ی برنامه Call of Duty Companion بخشی از تعهد ما در راستای ایجاد سرویس‌های شخصی برای بازیکنان است تا بتوانند گیم‌پلی خود را تقویت کنند. ما این برنامه را با ویژگی‌های مهم برای جامعه کاربری بازیکنان عرضه می‌کنیم. همچنین در ادامه ویژگی‌های بیشتری را نظیر بومی‌سازی، اعمال تغییرات روی Loadout بازیکنان و چت کردن را به آن اضافه خواهیم کرد. ما برای اضافه کردن ویژگی‌های بیشتر و بهبود بخشیدن به آن‌ها، به‌همکاری جامعه کاربری خود نیاز داریم.

دانلود برنامه اندروید و آیفون Call of Duty Companion


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده