نویسنده: علی کمالی
// جمعه, ۱۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۵

بازی Star Wars Battlefront 2 سال آینده صاحب قهرمانان مونث جدیدی می‌شود

به نظر می‌رسد که کمپانی الکترونیک آرتز قصد دارد دو قهرمان مونث جدید را به بازی Star Wars Battlefront 2 اضافه کند. برای اطلاع از جزییات این خبر با زومجی همراه باشید.

احتمالا کمپانی الکترونیک آرتز می‌خواهد دو تا از شخصیت‌های اصلی Clone Wars را به بازی Star Wars Battlefront 2 اضافه کند. هنوز هیچ چیز به‌طور رسمی تایید نشده، اما به نظر می‌رسد که «آسوکا تانو» و «پادمه آمیدالا» در سال ۲۰۱۹ به این بازی اضافه خواهند شد.

«ژنرال گریوس» که همین چند روز پیش به‌عنوان یک شخصیت قابل بازی به Battlefront 2 اضافه شد، در چند بخش از دیالوگ‌هایش به آسوکا و پادمه اشاره می‌کند و این یعنی استودیوی دایس می‌خواهد تا در آینده، گریوس با این دو قهرمان دیدار و تعامل داشته باشد. الکترونیک آرتز هم قبلا تایید کرده بود که دایس، حتی پس از پایان برنامه انتشار محتواهای دانلودی در ماه دسامبر ۲۰۱۸، همچنان به ارائه محتواهای بیشتر برای بازی Battlefront 2 ادامه خواهد داد. اندرو ویلسون، مدیرعامل الکترونیک آرتز در جلسه مالی این شرکت گفته بود که Battlefront 2 در طول سال آینده میلادی هم محتواهای جدیدی دریافت می‌کند.

الکترونیک آرتز قبلا با انتشار مطلبی در وب‌سایت خود، روند خلق قهرمانان جدید در بازی Star Wars Battlefront 2 را توضیح داده بود. بر این اساس، یک قانون مهم و ثابت در این زمینه وجود دارد: «هر قهرمان باید با یک شخصیت منفی مقابله کند و بالعکس». به همین دلیل ژنرال گریوس و «کنت دوکو» به بازی اضافه شدند تا در مقابل «اوبی وان کنوبی» و «آناکین اسکایواکر» (دو شخصیت جدید دیگری که به‌عنوان قهرمان به بازی اضافه شدند) قرار بگیرند. بنابراین اگر آسوکا و پادمه به‌عنوان قهرمانان جدید به بازی ملحق شوند، به احتمال فراوان دو شخصیت منفی هم برای رویارویی با آنها معرفی خواهند شد.

متیو وود، جیمز آرنولد تیلور، کوری برتون و مت لنتر که همگی جزو صداپیشه‌های انیمیشن سریالی Star Wars: The Clone Wars بودند، در بازی Battlefront 2 هم به جای شخصیت‌های ژنرال گریوس، اوبی وان کنوبی، کنت دوکو و آناکین اسکایواکر حرف زده‌اند. از آنجا که آسوکا و پادمه هم جزو شخصیت‌های اصلی همان سریال بودند، بنابراین می‌توان حدس زد که الکترونیک آرتز، اشلی اکشتاین و کاترین تیبر را نیز به خدمت می‌گیرد تا در نقش این دو شخصیت در بازی صحبت کنند.

بازی Star Wars Battlefront 2 در حال حاضر برای پی سی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در دسترس است.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده