// پنجشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۵

فیل اسپنسر بازی Red Dead Redemption 2 را ستایش کرد

فیل اسپنسر، رئیس بخش ایکس باکس کمپانی مایکروسافت، در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده است که او می‌خواهد همه‌ی بازیکنان بازی Red Dead Redemption 2 را تجربه کنند.

یکی از موارد جالب در صنعت بازی‌های ویدیویی، تقدیر بازیسازان از بازی‌های موفق یکدیگر است. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، فیل اسپنسر، مدیر بخش ایکس باکس کمپانی مایکروسافت، اعلام کرده است که او می‌خواهد همه‌ی بازیکنان، بازی Red Dead Redemption 2 را تجربه کنند و مهم نیست که پلتفرم‌شان ایکس باکس یا پلی استیشن است. نکته‌ی جالب صحبت‌های اسپنسر، اشاره به کاربران کامپیوتر است.

البته شایعاتی به‌گوش می‌رسد از اینکه بازی Red Dead Redemption 2 برای کاربران کامپیوتر هم عرضه خواهد شد، اما کمپانی راک استار گیمز (Rockstar Games)، سازنده و ناشر بازی Red Dead Redemption 2، در این باره صحبتی را منتشر نکرده است. قضیه از این قرار است که اسپنسر توییتی مربوط به کیفیت بهتر RDR روی ایکس باکس وان ایکس نسبت به پلی استیشن 4 پرو را ریتوییت کرده بود و یکی از کاربران گفته بود که او از روی تعصب این توییت را ارسال کرده است.

فیل اسپنسر در جواب به این شخص گفته بود:

البته که من کمی به این قضیه تعصب دارم، اما موردی که مهم است تجربه بازی Red Dead Redemption 2 است. آن را روی PS4 Pro، ایکس باکس وان اس یا PC تجربه کنید. من فقط تیتر آن‌ها را ریتوییت کردم. البته به عملکرد بازی روی Xbox One X افتخار می‌کنم، اما کیفیت بازی روی تمامی کنسول‌ها عالی است.

Red Dead Redemption 2 هفته‌ی گذشته در دسترس بازیکنان قرار گرفت و تنها در سه‌ روز اول عرضه‌اش توانست ۷۲۵ میلیون دلار در آمد داشته باشد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده