نویسنده: علی کمالی
// چهار شنبه, ۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۸

باگ بازی Fallout 76 در نسخه پی‌ سی باعث دانلود دوباره کل نسخه بتا شد

نسخه بتای بازی Fallout 76 به‌تازگی برای بازیکن‌های پی سی در دسترس قرار گرفت، اما وجود یک باگ عجیب باعث شد که تمام حجم بازی با زدن یک دکمه مجددا دانلود شود.

فاز بتای بازی Fallout 76 برای کامپیوتر اخیرا شروع شد، اما وجود یک مشکل فنی یا باگ در سرورهای بتسدا باعث شد تا بازیکن‌ها به‌طور ناخواسته و با کلیک کردن روی یک دکمه، کل داده‌های بازی را مجددا دانلود کنند. بر اساس گزارش وبسایت کوتاکو، حساب‌های توییتر بازی فال اوت 76 و همچنین پشتیبانی بتسدا، از اولین ساعات بروز این مشکل از کاربران خواسته‌اند تا به‌هیچ‌وجه تا قبل از به اتمام رسیدن پروسه دانلود نسخه بتا، روی هیچ دکمه‌ای کلیک نکنند. اگر بازیکن‌ها روی دکمه‌ای در بخش دانلود و اجرای نسخه بتا کلیک کنند، مجبور خواهند بود که نزدیک به ۵۰ گیگابایت را از اول دانلود کنند.

در حساب توییتر مجموعه فال‌اوت در رابطه با این مشکل اینگونه آمده است:

ما به طور جدی در حال بررسی موضوعی هستیم که باعث می‌شود بازیکن‌های پی‌سی بازی Fallout 76 B.E.T.A را دوباره دانلود کنند. هنگام مشاهده نوار پیشرفت، اجازه دهید تا دانلود بازی به اتمام برسد. در حالی که مشغول برطرف کردن این مشکل هستیم، از صبر بی‌وقفه شما تشکر می‌کنیم.

همچنین حساب توییتر پشتیبانی بتسدا به کاربران اعلام کرد که روی هیچ دکمه‌ای کلیک نکنند. بنابراین اگر بازیکن‌ها از روی کنجکاوی و یا به‌طور تصادفی روی یک دکمه بزنند، باید دانلود بازی را از ابتدا انجام دهند.

مشکل دیگری که باعث ناراحتی بازیکن‌ها شده، از کار افتادن انجمن‌های BethesdaNet است؛ بتسدا از کاربرانش خواسته تا تجربیات خود را در رابطه با مشکل اخیر و همچنین سایر نظرات و بازخوردهای خود را در مورد نسخه بتا، از طریق کانال ردیت بازی Fallout 76 با یکدیگر به اشتراک بگذارند. توییت زیر در حساب پشتیبانی بتسدا منتشر شد:

بازیکنان نسخه بتای Fallout 76؛ ما در حال حاضر با مشکلاتی در بخش انجمن‌های اجتماعی خود مواجه شده‌ایم. به همین خاطر از شما می‌خواهیم که تمام بازخوردها و نظرات خود در مورد نسخه بتا را در کانال ردیت بازی به این آدرس با ما به اشتراک بگذارید.

حتما بتسدا می‌دانست که نسخه بتای بازی دارای باگ خواهد بود و حتی از بازیکن‌ها خواسته بود تا برای برطرف شدن این باگ‌ها کمک کنند، اما باز هم بروز چنین مشکلی عجیب و تا حدودی مشکوک به نظر می‌رسد. به هر حال بتسدا از کاربران پی سی عذرخواهی کرد و همچنین زمان این بتا را حدود ۹ ساعت تمدید کرد تا بازیکن‌هایی که با مشکل مواجه شدند بتوانند آن را تجربه کنند.

Fallout 76 B.E.T.A (کلمه .B.E.T.A در نام این نسخه از حروف اول کلمات Break-it Early Test Application گرفته شده است) از دیروز در دسترس بازیکن‌های پی‌سی و پلی استیشن 4 قرار گرفته است. بازیکن‌های ایکس باکس وان که بازی را پیش‌خرید کرده بودند، از هفته قبل به این نسخه دسترسی داشته‌اند. گفتنی است نسخه رایانه‌های شخصی تنها از طریق سرور‌های Bethesda.net قابل اجرا است و بازیکن‌ها نمی‌توانند آن را از طریق سرویس‌های شخص ثالث مانند استیم دانلود کنند.


منبع ign
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده