// سه شنبه, ۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۵

نسخه پی سی بازی Monster Hunter World میزبان یک اژدهای جدید می‌شود

اژد‌های Elder Dragon Kulve Taroth برای مدت زمان کوتاهی در دنیای بازی Monster Hunter World در دسترس کاربران پی سی قرار می‌گیرد.

در جدیدترین اخبار بازی کمپانی کپکام (Capcom) اعلام کرد که یکی از دشمنان قدیمی سری مانستر هانتر یعنی Elder Dragon Kulve Taroth به‌زودی به نسخه پی سی بازی Monster Hunter World راه پیدا می‌کند. البته بازیکنان این بازی باید بدانند که این اژدها مدت زمان زیادی در بازی نخواهد بود و اگر قصد دارند که آن را شکار کنند باید تقویم‌های خود را علامت‌ گذاری کنند.

اژد‌های Elder Dragon Kulve Taroth اوایل سال جاری به نسخه‌های ایکس ‌باکس وان و پلی ‌استیشن 4 راه پیدا کرده بود و حال قرار است برای بازیکنان کامپیوتر در دسترس قرار بگیرد. این اژدها طوری طراحی شده است که برای شکار آن ۱۶ کاربر یا بیشتر نیازمند است؛ در واقع ۴ گروه ۴ نفره از Gathering Hub یکسان. کسانی که در این ماموریت شرکت می‌کنند باید Hunter Rank 16 در اختیار داشته باشند تا بلکه بتوانند این اژدها را شکار کنند.

گفتنی است که هر یک از گروه‌ها می‌توانند در ماموریت Special Investigation که با نام Banquet in the Earthen Hall شناخته می‌شود شرکت کنند. اعضای گروه می‌توانند در مبارزه و حتی پیش از اینکه قطعات بدن اژدها از بین برود در جمع‌آوری آنها کمک کنند. به اتمام رساندن هر یک از ماموریت‌ها در هنگام مبارزه امتیازات مختلفی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. همچنین جوایز بزرگ‌تری نیز برای بازیکنان در نظر گرفته می‌شود.

از آیتم‌هایی که بازیکنان می‌توانند در هنگام مبارزه با اژد‌های Elder Dragon Kulve Taroth به دست آورند، سلاح‌های Relic جدید و دو مجموعه از زره‌های این اژدها با نام‌های Kulve Taroth α  و Kulve Taroth β است. در آن سو این آپدیت همچنین تجهیزات Kulve Taroth Set α Palico را به بازی اضافه می‌کند.

monster hunter world

شکارچیان در محیط جدیدی به نام The Caverns of EL Dorado به نبرد با اژدها‌ی جدید می‌روند. کپکام در طی توضیحات رسمی که از این محیط منتشر کرده است گفت:

غار‌هایی بزرگی که مسیر‌های آن به دست اژدهای Elder Dragon Kulve Taroth ساخته شده است در طی سالیان سال منابع مختلفی را تولید کرده است. هنوز محل دقیق لانه این اژدها مشخص نشده است و طبق شایعات این اژدها توانسته است غار‌های عمیقی حفاری کند که انرژی‌های منحصر‌به‌فردی در آن جای گرفته است.

ماموریت اژدهای جدید بازی Monster Hunter World برای پی سی از جمعه هفته جاری که مصادف می‌شود با تاریخ ۱۱ آبان ماه (۲ نوامبر) در دسترس قرار می‌گیرد. کاربران تا تاریخ ۲۴ آبان ماه (۱۵ نوامبر) مهلت خواهند داشت که به شکار اژد‌های جدید بروند و از آیتم‌های ارزشمند آن بهره‌مند شوند. گفتنی است که کاربران هم‌اکنون می‌توانند بازی خود را آپدیت کنند تا در تاریخ یاد شده به محتویات جدید دست پیدا کنند.

بازی Monster Hunter World هم‌اکنون برای پلتفرم‌های کامپیوتر، PS4 و Xbox One در دسترس است. این بازی در زومجی توانست نمره عالی ۹ را دریافت کند. در صورت تمایل می‌توانید نقد کامل آن را در این لینک مطالعه کنید که خلاصه‌ای از آن به این صورت است:

بازی Monster Hunter: World را می‌توان شروعی تازه برای سری Monster Hunter دانست که واقعا نیاز به تغییرات اساسی داشت. کپکام به‌خوبی توانست با ساخت World این تغییرات را اعمال کرده و هواداران بی‌شماری را سمت این مجموعه بکشاند. با اینکه Monster Hunter: World مشکلاتی را به دوش می‌کشد، ولی نمی‌توان منکر جذابیت و سیستم گیم‌پلی غنی و اعتیادآورش شد که می‌تواند ساعت‌ها و ماه‌ها شما و دوستان‌تان را سرگرم کند. 

برای اطلاع از تریلرها و خبرهای پیشین میتوانید به صفحه اختصاصی بازی Monster Hunter World در زومجی مراجعه کنید.


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده