// سه شنبه, ۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۲

بازیکنان Battlefield V در روز عرضه قادر به پرداخت پول واقعی در بازی نخواهند بود

استودیو EA Dice اعلام کرده است که بازیکنان در زمان عرضه‌ی بازی Battlefield V قادر به خرید پول داخل بازی نخواهند بود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو EA Dice، سازنده بازی Battlefield V، اطلاعات جدیدی را از پرداخت‌های درون برنامه‌ای بتلفیلد V منتشر کرده است. استودیو EA Dice گفته که کاربران بازی در روز عرضه نمی‌توانند پول داخل بازی را خریداری کنند. به‌عبارتی بازیکنان به‌هنگام عرضه‌ی بازی Battlefield 5 قادر به پرداخت پول واقعی در بازی نخواهند بود از این رو با پول واقعی نمی‌توانند شخصیت خود را با آیتم‌های تزئینی فروشگاه بازی شخصی سازی کنند و ظاهری متفاوت نسبت به بقیه داشته باشند.

استودیو EA Dice در این باره می‌گوید:

بازی بتلفیلد 5 ساخته شده است که به بازی کردن روزانه‌ی شما و عملکرد خوب‌تان در بازی جایزه بدهد. از طریق پرداخت‌های درون برنامه‌ای و پول واقعی نمی‌توانید موردی را خریداری کنید که از نظر گیم‌پلی، شما را به یک فرد برتر نسبت به بقیه‌ی بازیکنان تبدیل کند.

استودیو EA Dice در گذشته هم اعلام کرده بود که بازی Battlefield V فاقد پرداخت‌های درون برنامه‌ای و سیزن‌پس است. از طرفی پول داخل بازی به دو بخش Company Coin و Battlefield Currency تقسیم‌بندی می‌شود. بازیکنان با بازی کردن روزانه و پیشروی در بازی، می‌توانند Company Coin دریافت کنند و از طریق آن آیتم‌های تزئینی را خریداری کنند. با این حال اگر مایل به‌خرید آیتم‌های تزئینی از طریق پول واقعی بودید، باید به‌سراغ Battlefield Currency بروید.

واحد پول‌های بازی Battlefield V

البته در این میان اشاره کنم که آیتم‌هایی که از طریق Battlefield Currency قابل خریداری هستند، آیتم‌های مخصوص و ویژه‌ای هستند که از آن‌ها می‌توانید برای شخصیت‌های خود و سلاح‌هایی که آزاد کرده‌اید، استفاده کنید. متاسفانه استودیو دایس اعلام نکرده است که چه زمانی این ویژگی در بازی قرار داده می‌شود.

Battlefield Currency در روز عرضه در دسترس بازیکنان قرار نخواهد گرفت. ما می‌خواهیم قبل از معرفی Battlefield Currency بازیکنان ابتدا از طریق شخصیت خود در بازی تجربه کسب کنند و در ادامه با سیستم پیشرفت در بازی آشنا شوند و Company Coin دریافت کنند. ایجاد یک گیم‌پلی متعادل همیشه جزو ساختار مجموعه بتلفیلد بوده است و ما معتقدیم که پول واقعی در بازی باعث به‌وجود آمدن سیستم Pay to Win یا Pay to Power نخواهد شد.

در کنار تمامی این موارد، سیستم پیشرفت داخل Battlefield V به پنج بخش مختلف تقسیم‌بندی می‌شود. بازیکنان می‌توانند با بازی کردن روزانه سطح‌های مربوط به بخش‌های Career ،Class ،Weapon ،Vehicle و Chapter را افزایش دهند. Career همان سطح اصلی بازیکنان است که با دریافت XP افزایش پیدا می‌کند و به‌عنوان پاداش وسیله نقلیه و Company Coin دریافت می‌کنید.

این در حالی است که بخش Class به چهار کلاس بازی بتلفیلد V اشاره دارد. با پیشروی در کلاس‌های بازی، می‌توانید Combat Roles، سلاح و گجت‌های جدید همان کلاس را آزاد کنید. استفاده از سلاح و وسایل نقلیه هم به بازیکنان XP اضافه خواهد داد و همچنین سطح سلاح یا وسیله نقلیه‌ی مورد نظر را افزایش خواهد داد. همچنین بازیکنان با پرداخت Company Coin می‌توانند آیتم‌هایی را برای بخش Specializations سلاح یا وسایل نقلیه‌ی بازی خریداری کنند.

در ادامه اعلام شده است که بازیکنان در جریان هر چپتر از بازی و تجربه‌ حالت‌های مختلف، می‌توانند سطح چپتر خود را افزایش دهند. همچنین با کامل کردن مراحل Tides of War می‌توانید پاداش‌های بیشتری را کسب کنید. بازی Battlefield 5 در تاریخ ۲۹ آبان ماه (۲۰ نوامبر) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده